Dressyrstövlar

matildadahlgren

Trådstartare
Jag skulle behöva lite hjälp med att hitta ett par bra dressyrstövlar. Jag letar nya stövlar som jag kan använda för träning. Vad gäller pris tänker jag mig någonstans runt 5000kr. Någon som har något förslag?
 
Petrie padova, finns i både brun och svart och kostar inte skjortan (speciellt om du beställer från Holland )

Annars får du väl ett par de Niro för det tänkta beloppet ungefär.
Cavallo har ju grand prix plus
Ulrika stridinger stövlar har väl också priser där omkring
:)
 
Padova är tyvärr svarta på insidan och har svart resår på utsidan. Jag tycker inte det var särskilt snyggt. Konstigt att de inte kan ha en brun resår.
 
Padova är tyvärr svarta på insidan och har svart resår på utsidan. Jag tycker inte det var särskilt snyggt. Konstigt att de inte kan ha en brun resår.
 
Padova är tyvärr svarta på insidan och har svart resår på utsidan. Jag tycker inte det var särskilt snyggt. Konstigt att de inte kan ha en brun resår.
Det står ju inte i frågan att TS enbart letar efter bruna stövlar?:confused: Enbart dressyrstövlar till träning. Oavsett, så är det väl upp till TS vad som faller i smaken, vi kan ju bara komma med tips.
 
Träningsstövlar för en dressyrryttare brukar vara bruna! ;)

Visst är det smak och tycke, gillar man tvåfärgade stövlar så är det ett bra köp men om man trodde att man beställt bruna stövlar och fick hem ett par som faktisk är tvåfärgade skulle det inte vara så kul. För de marknadsförs som bruna och produktbilderna visar oftast bara snett framifrån och då ser hela stöveln brun ut.
Höll själv på att klicka hem ett par att ha som vinterstövlar men som tur är kom jag över en bild som visade hur de egentligen ser ut.

Förmodligen blev det för dyrt att tillverka brun resår och insida för ett rek pris på 299 euro.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 884
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
596
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 228
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 141
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp