Dressyruppsättning

Gyllene

Trådstartare
Hej! I helgen debuterar jag dressyr med min nya ponny, och det ska bli suuuperkul!
Det ända jag funderar över är hur jag ska ha mitt hår. Det är bara en Lc, så det är ju på en hyfsat låg nivå. Är det okej att bara ha håret i en fläta? Mitt hår är nämligen aningen för kort för att kunna göra en bulle utav det, men för långt för att klämma in under hjälmen:crazy:
 
Gör en fläta och vik upp den som en knopp! Ser väldigt prydligt ut. Men bara vanlig fläta som den är funkar fint
 
Beroende på hur skjortan/kavajen ser ut, kan du ju peta in flätan i nacken så den inte syns ovanför kragen.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 731
Senast: hhere
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 953
Senast: nullo-modo
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 053
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 969
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp