Dubbla inlägg och texten ligger kvar i skrivfältet

hallonsaft

Trådstartare
Flertalet användare får dubbla inlägg och i olika trådar.
Jag tror jag själv klarat mig men däremot så stannar texten i skrivfältet fast jag skickat, så får uppdatera för att se att det åkt iväg.
Är det fler som har mysko saker händer?
Vad är det som händer @Gunnar, för mycket lussebullsdeg så jästen gett buke lite svajiga ben kanske? :p
 
Jag har inte haft några problem (använder Chrome på Mac), men har sett i flera trådar att många andra verkar ha det.
 
När jag ska posta ett inlägg så är det en svart grej uppe till höger som visar att det ”laddas” men inlägget postas inte. Trycker på uppdatera och då postas det.
 
Får också problem med att svara. Och även att inte kunna trycka på tex "Övrigt" eller "hästar" för att gå vidare när svaret ligger kvar(men jag fattar är postat) och sidan bara laddar, laddar, laddar.

Det är samma i Iphone som på dator.
 
När jag ska posta ett inlägg så är det en svart grej uppe till höger som visar att det ”laddas” men inlägget postas inte. Trycker på uppdatera och då postas det.
Samma här. Via mobilen i alla fall. Via datorn vet jag inte.
Jag trycker på "svara"-knappen igen ibland och då kommer den där rutan "du måste vänta XX sekunder innan du kan posta ett nytt inlägg". Då brukar jag förstår att jag ska uppdatera sidan.
 
Det är snarare att det laddas och ser ut som att meddelandet inte skickats, fast det har det. Att uppdatera gör ju inte att meddelandet skickas, det visar bara att meddelandet gått iväg. Har testat genom att öppna den aktuella tråden i en ny flik och då sett mitt publicerade meddelande, trots att det står som oskickat och fortfarande laddar i den andra fliken.
 
Återkom gärna om detta fortfarande inträffar eller om det slutat från och med nu. Jag har precis lagt in en ändring som förhoppningsvis skall se till att ni inte får något gammalt cachat innehåll som jag tror kan ha varit anledningen till dessa problem.
Jag har inte själv drabbats av dessa problem.
 
Återkom gärna om detta fortfarande inträffar eller om det slutat från och med nu. Jag har precis lagt in en ändring som förhoppningsvis skall se till att ni inte får något gammalt cachat innehåll som jag tror kan ha varit anledningen till dessa problem.
Jag har inte själv drabbats av dessa problem.
:bow:
 
@Gunnar för kännedom.
Jag har fortfarande att texten ligger kvar i skrivfältet fast jag skickat iväg det, men nu verkar det inte vara varenda inlägg dock.
 
Fast nu gick det precis som vanligt utan att jag behövde klicka upp en ny sida. Men på andra tex vad pysslar vi med där är det jättestökigt med inläggen :confused:
 
Kan det vara så att det på något sätt har sparats ett utkast? Om ni klickar på disketten ovanför rutan där ni skriver in texten och väljer radera utkast, blir det någon skillnad?
Annars kan jag bara föreslå att ni rensar er webbläsarcache.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 134
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 134
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 171
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 228
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp