Dubbla inlägg och texten ligger kvar i skrivfältet

Jag har råkat ut för det massor av gånger, spelar ingen roll om jag sitter med ipad, stationär pc eller mac, om jag använder chrome, firefox eller safari (ja, jag har ganska mycket att testa med :p ).
 
@Gunnar
Jag har fortfarande att texten stannar i skrivfältet fast det egentligen är skickat och när det händer så fungerar inte musmarkören utan hänger sig som pil tills jag lyckas klicka någonstans så det släpper.
Webläsarcache tömmer jag dagligen och historik (gjort under flera år).
Router och dator omstartade, fiberlina som inte leverantören har felupplysning om och jag har endast problem på buke tyvärr.
Har testat att tömma utkast på buke får se vad det ev. kan ge för resultat.

Hoppas denna lilla novell ger något :o
 
Jag har samma som övriga sen i onsdags och ingen skillnad nu idag . Postat inlägg ligger och tuggar , men postas även trots att det ser ut som det ligger och väntar .
Jag har undvikit dubbelposter genom att som många skrivit bara tryckt på ”refresh” innan jag försökt posta igen.

Som flera rapporterat igår har det ju även varit väldigt lustigt i några trådar ang citat . Har sett ut som när man svarar/citerat något som att inlägg /citat tillhört någon man diskuterat med när citatet inte alls är från en själv ? Väldigt störande och missvisande .

Edit : inga problem att posta detta ser jag i detta forum.
Aktiv i andra forum senast för 5 min sen och då tuggar det ang att publicera precis som sen i onsdags /lär bli dubbelpost om man inte trycker på refresh innan man trycker på publicera igen en gång :confused:
 
Tack för all återkoppling. Jag testade att lägga tillbaka det jag tog bort men på ett annat sätt, men tydligen återuppstod problemen då.
Jag har återigen tagit bort det, förhoppningsvis är det detta som är problemet och inget annat.
Rapportera gärna om det löst sig eller är fortsatta problem från nu.
 
Jag genomför just nu ytterligare ett test med att peta in den felande koden, förhoppningvis har jag nu hittat ett sätt som inte ställer till problem, hör av er om problem uppkommer så tar jag bort den igen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 040
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 138
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 201
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp