duett sadel

Neia

Trådstartare
Hej ska ev beställa en duett hopp eller allroundsadel till min ponny och undrar om någon har provat någon utav deras hopp eller allroundmodeller?
Verkar svårt att hitta nånting på svenska överhuvudtaget om dom så jag har endast info från hemsidan.

Jag har redan hjälp med mått och såna grejer.

Vill mest bara ha lite mer kött på benen i allmänhet om hur dom funkat/funkar för andra och hur nöjda ni är/har varit . Negativt som positivt! Hoppas nån därute har en eller har testat en i alla fall :)
 
Jag försökte kolla upp Duett för ett tag sen, och om jag inte har rört till saker så är det ett tyskt företag som marknadsför, sadlarna tillverkas i samma fabrik som Globus och Horzes sadlar, så kolla även in dessa, de är rätt vida i bommen de också (kanske till och med har samma bom? Minns ej)
 
Jag försökte kolla upp Duett för ett tag sen, och om jag inte har rört till saker så är det ett tyskt företag som marknadsför, sadlarna tillverkas i samma fabrik som Globus och Horzes sadlar, så kolla även in dessa, de är rätt vida i bommen de också (kanske till och med har samma bom? Minns ej)

Jo det vet jag:)
ville mest se om någon annan har testat en, men verkar inte finnas många i sverige :(
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har kommit fram till att jag faktiskt har fått en hel del nya insikter efter min ridolycka. Några av dom har jag nämnt förut. Dels...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
653
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp