Eeeeeeelitloppet en gång om året!

Petronilla

Trådstartare
Väntar med spänning på morgondagens lottning.

Jag gillar att stå på E-läktaren och heja fram ponnyerna.

I år blir det skiftarbete. Hela familjen på plats på fredagen.
Jag och 10 åringen på lördagen och mannen får gå på söndagen eftersom jag måste köra dottern till konståkningen på söndagen.

Jag hinner nog hem till tvn i allafall.

Vem hoppas du på ska vinna?
Jag tycker det ska bli kul att se Bold Eagle.
 
Jag tycker att det varit helt underbart om gamle hedershästen Spring Erom vunnit, men realistiskt sett är han ju chanslös. Blir förvånad om Bold Eagle inte tar hem det med största möjliga lätthet.
 
Kan jag bara sticka in huvudet och säga att jag blev alldeles varm om hjärtat när jag såg inslaget om Odin. Är det så att kallblodstravares ägare/kuskar/tränare har ett varmare och mer personligt förhållande till sina hästar?
 
Kan jag bara sticka in huvudet och säga att jag blev alldeles varm om hjärtat när jag såg inslaget om Odin. Är det så att kallblodstravares ägare/kuskar/tränare har ett varmare och mer personligt förhållande till sina hästar?
Ja, precis så är det. Vi varmblodsfolk är från en annan planet och kan aldrig uppnå samma emotionella nivå som kallblodsägarna. :crazy:
 
Vad gäller Elitloppet: Vilken upplevelse att få se Bold Eagles kross i försöket! Något av det värsta jag sett på en travbana, någonsin. Sedan förstår jag att han inte orkade i finalen just på grund av sin uppvisning men jag ser det inte som en flopp, till skillnad från en del travjournalister. Riktigt kul att Timoko och Goop vann, det är så fint hur varmt och kärleksfullt han pratat om hästen under hela sin karriär och att han verkligen alltid tror på honom - det syns i loppen! :love:

Stort plus på Nuncio med. Kul att han var tillbaka i gott skick och fick tysta de värsta kritikerna.
 
Jag har varit riktigt posttrött efter det fantastiska loppet som bold eagle gjorde och jag är så glad över att timoko vann
 

Liknande trådar

Gnägg Det är så att det finns en häst till salu som jag är väldigt intresserad av. En ridskolehäst som jag ridit och jag tror att vi skulle...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: Monifa
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 172
Senast: Lobelia
·
Övr. Barn Jag har ingen aning om vart jag ska börja.. Känner bara att jag behöver skriva av mig.. Mitt ex, dotterns pappa. Finns nog ingen som...
Svar
13
· Visningar
1 575
Senast: lilltrolle
·
Trav Öppet brev till Solvalla Har ni något mer att tillägga, så fyll gärna på så kan jag förmedla! "Hej Vi är en snart tvåbarnsfamilj...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vänner som avbokar och ombokar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp