EFIT under påsk?

Killaloe

Trådstartare
Det känns som väldigt längesedan vi hade en EFIT-tråd så jag tänkte att det kunde vara roligt att ta upp det igen.

Eftersom det dessutom är påsk, där jag antar att många kanske har lite mer tid (eller mer att göra) så kanske det här är en bra helg för det.

Givetvis behöver en inte fota hela påsken, jag tänker att en dag räcker bra:)

Så, är det någon som känner för att haka på?

(EFIT står alltså för Ett Foto I Timmen och går ut på att en ska fota sin dag ungefär en gång i timmen. Det behöver inte vara några proffsfotografier och bilderna redovisas förslagsvis i den här tråden när helgen är över)
 
JAG!!!! JAG!!!! JAG!!!!!

Mvh,

Har alltid velat vara med men aldrig vågat

Kan görat imorgon eller på lördag :)
 
Eftersom jag ska vara ledig ända tills på tisdag kväll klockan 18.00 så ska jag försöka vara med :D Det hade iofs varit kul med EFIT inifrån fängelset men tyvärr omöjligt :p
 
Men jaaaaaaa! JAG ÄR SÅ JÄVLA EXCITED!!!

Någon får hemskt gärna förklara reglerna för övrigt.

Man tar ett foto i timmen från att man stiger upp tills man går och lägger sig.

Det är skitkul så jag hänger med. Jag har gjort det en gång förut när jag var aktiv i ett hundforum.
 
Eftersom jag ska vara ledig ända tills på tisdag kväll klockan 18.00 så ska jag försöka vara med :D
Jamen yay, gört!!


Jag tror att reglerna är typ... 1. Fota en bild i timmen och 2. Visa bilderna

:angel:
Äh, shaddap. Menade typ; ska man fota typ varje hel timme eller är det okej om jag tar en bild kl 10 och så nästa halv 12? Vill göra det här rätt pga SÅ JÄVLA PEPP
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 805
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 223
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
1
· Visningar
92
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 554
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Kreditkort
  • Den siarlösa ulvleken

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp