EM Göteborgå

Pudlan

Trådstartare
EM i Göteborg
vet att många här har super koll på EM.
När öppnar utställarna på Heden o när stänger dom på dagen under EM?
 
Var inne idag bland tälten, lite besviken över det dåliga utbudet men antar att det kommer upp fler utställare under veckan..
Men kan någon förklara för mig varför det alltid är massa sadelutställare på sånt här? Vem köper en sadel bara för att man sett en i ett tält??
 
Var inne idag bland tälten, lite besviken över det dåliga utbudet men antar att det kommer upp fler utställare under veckan..
Men kan någon förklara för mig varför det alltid är massa sadelutställare på sånt här? Vem köper en sadel bara för att man sett en i ett tält??

Provsitt när du blir trött i benen
Det kan ju vara att man får möjlighet att provsitta o bekanta sig med produkten det kan leda till ett köp längre fran?
 
Var inne idag bland tälten, lite besviken över det dåliga utbudet men antar att det kommer upp fler utställare under veckan..
Men kan någon förklara för mig varför det alltid är massa sadelutställare på sånt här? Vem köper en sadel bara för att man sett en i ett tält??

Gissar att det är viktigt att visa upp att man finns och vad man kan erbjuda. Bra tillfälle att knyta kontakter också kanske. I princip är ju större delen av hästsverige samlade på samma ställe och då är väl det rätt smart att vara med.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I dag rids andra rundan i EM i hoppning. Alla ekipage och alla lag är fortfarande med, men redan nu har många halkat efter. Det gäller...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag, tisdag, smyger ponny-EM i Frankrike i gång med invigning, lottning av startordning i lagtävlingarna och besiktning av...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 625
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Ska ni kolla? Börjar kl 12 på TV4 tror jag men vet inte när själva kröningen sker. Jag hade inte tänkt kolla men ändrade mig, är trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 385
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp