EM - hoppning

Pancakes

Trådstartare
Här är invigningen redan ikväll och så finns det ingen buketråd om EM på hoppsidan! Vad tror ni om lagen, ekipagen osv?
 
Jag har köpt ett magasin om EM men har inte bläddrat i den och har typ noll koll. :o Men jag kommer sitta bänkad och som vanligt heja på svenskarna + Marcus Ehning. :)
 
Jag ska jobba hela helgen tyvärr :( Just nu är jag arg på mig själv för att jag inte planerade in semester den här veckan :arghh: så jag får väl se det i efterhand
F-n :rage: det är så mycket roligare live men nu får jag skylla mig själv :crazy:
 
Jag kommer missa det mesta av torsdagens hoppning och jag tror inte min partner vill spendera hela fredagskvällen med hoppning (O_o) och så missar jag söndagens final live, men jag planerar att se finalen på söndagskvällen istället så jag behöver "bara" undvika sociala medier tills jag sett ikapp :nailbiting:

Jag har inte jättebra koll men jag hoppas att det svenska laget lyckas knipa medalj, gärna av det guldigare slaget :D Samma när det gäller det individuella. Annars är jag mest sugen på att se riktigt bra ridning, det skulle inte göra ont om typ Marcus Ehning eller Steve Guerdat vinner :love:
 
Jag tänkte kolla lite hoppning nu när jag äter frukost, annars skippar jag dagens klass för att hinna med stall och annat innan dressyren börjar i eftermiddag :D
 
Men är det inte lite fusk att de får provhoppa hindren innan start? Ska det inte vara lite oväntat och utmanande för ekipagen? :confused:
 
Men är det inte lite fusk att de får provhoppa hindren innan start? Ska det inte vara lite oväntat och utmanande för ekipagen? :confused:
Alla har väl samma chans att komma in och träna, så jag ser inte riktigt problemet? Det vore jättetråkigt med en tävling där de flesta gör en dålig insats pga spända hästar.
 
Jag tycker att det är lite trist att de börjar den här klassen så tidigt (inte bara för att jag behövde kräla upp ur sängen tidigare än jag hade velat :laugh:) - det lär ju vara stooor skillnad på skuggorna för de som startar senare i startfältet.
 
Alla har väl samma chans att komma in och träna, så jag ser inte riktigt problemet? Det vore jättetråkigt med en tävling där de flesta gör en dålig insats pga spända hästar.

Känns lite lika utmanande. :) Men just den här banan verkar alla behöva hoppa många gånger. :nailbiting:
 
Jag tycker att det är lite trist att de börjar den här klassen så tidigt (inte bara för att jag behövde kräla upp ur sängen tidigare än jag hade velat :laugh:) - det lär ju vara stooor skillnad på skuggorna för de som startar senare i startfältet.

Jag klev upp åtta (!) fast jag var ledig. Det är ett hektiskt program hela veckan. Idag måste jag hinna handla innan dressyren börjar. :p
 
Tomas Velin har jag inte sett på flera år och undrat över vart han tagit vägen. Synd att det inte gick så bra för honom, jag minns honom med Carnout som jag såg flera gånger.

Sen undrar jag över hur svårt det kan vara att uttalla Velin rätt? Igår klarade hon på SVT-sportnytt på morgonen inte av att uttala Magi rätt. Jag kan ha förståelse för att man inte har koll på hur hingstar uttalas, igår sa man Donnerhall på engelska, men magi är ett svenskt ord.

*gnälligsåhärpåmorgoneneftersomjagärhemmaochärsjuk*
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 250
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag rids andra rundan i EM i hoppning. Alla ekipage och alla lag är fortfarande med, men redan nu har många halkat efter. Det gäller...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag, tisdag, smyger ponny-EM i Frankrike i gång med invigning, lottning av startordning i lagtävlingarna och besiktning av...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp