EM - hoppning

jag tänkte nyss samma sak:rofl:

men det är ju många veckor innan vintersporterna drar igång

Någon som har koll på om det är någon rolig sport på tv i september?:angel:
:up:
Det är ju nationshoppningen om några veckor. Annars känns det som allt kul varit? Simningen, friidrotten och så ridsporten. Åh vad jag längtar till OS :love: och sen hemma-VM i Åre året efter :love:
 
Är det ens någon omröstning till bragdguldet? Sen är jag väl negativ, och tycker kanske inte att lagets prestation står sig.
Nä, det är ingen röstning till bragdguldet, är en jury som utser. Håller med om laget, jättebra prestation visst men definitivt inget bragdguld eller jerringpris.
 
Jag har ingen koll på vad som skett i såna där trista sporter som har med bollar att göra, fotboll, golf och sånt, men bortsett från det känns det som Peder kan ha chans på Bragdguld? Sarah har ju fått det nyligen och när det gäller det priset finns väl nån begränsning i hur ofta/hur många samma kan få?

edit: kom på att det var ju nån kastare som tog medalj så han får det säkert :down:
 
:up:
Det är ju nationshoppningen om några veckor. Annars känns det som allt kul varit? Simningen, friidrotten och så ridsporten. Åh vad jag längtar till OS :love: och sen hemma-VM i Åre året efter :love:

Ja det brukar ju bli ett "glapp" mellan sommar sporternas mästerskap och att vintersporterna drar igång

jag har inte sett så mycket sport sista året men nu känner jag att jag orkar följa lite mer så nu vill jag titta på något nästan dagligen under hösten:p
 
Ja det brukar ju bli ett "glapp" mellan sommar sporternas mästerskap och att vintersporterna drar igång

jag har inte sett så mycket sport sista året men nu känner jag att jag orkar följa lite mer så nu vill jag titta på något nästan dagligen under hösten:p
Jag föredrar ju vintersporter så det jag kollar på under sommaren är mer bonus i väntan på att det roliga drar igång igen. Men nu har det varit lite ovanligt kul med först Sarahs fantastiska simning och nu Peder.

Och såklart Bolts sista mästerskap, även om det hade kunnat sluta roligare.
 
Jag har ingen koll på vad som skett i såna där trista sporter som har med bollar att göra, fotboll, golf och sånt, men bortsett från det känns det som Peder kan ha chans på Bragdguld? Sarah har ju fått det nyligen och när det gäller det priset finns väl nån begränsning i hur ofta/hur många samma kan få?

edit: kom på att det var ju nån kastare som tog medalj så han får det säkert :down:

men han(gissar att han heter ståål eller något sådant, vi pratar väl friidrotten va) trodde de väl att han skulle ta guld typ eller varje falla ha en bra chans att ta guld och då är det väl ingen bragd att ta silver? däremot har han väl varit bra i många tävlingar så tror mer på honom som typ årets manliga idrottare eller något sådant, inte riktgt koll på vad alla sådana där priser heter

Jag tror peder borde ha en bra chans men har jättedålig på massor av sporter
 
Jag föredrar ju vintersporter så det jag kollar på under sommaren är mer bonus i väntan på att det roliga drar igång igen. Men nu har det varit lite ovanligt kul med först Sarahs fantastiska simning och nu Peder.

Och såklart Bolts sista mästerskap, även om det hade kunnat sluta roligare.

Jag gillar längdåkning, speciellt intervallstarter, vet inte varför riktigt för jag är inte alls insatt eller har bra kunskap om sporten(det gäller ioförsig alla sporter. jag är en sådan där typ som gärna tittar och har åsikter utan koll på läget:o )

sedan är ofta stora mästerskap roligt, jag älskar OS när det finns massor att titta på.Speciellt när någon svensk har bra chans. sport kan få mig lite patriotisk vilket jag inte alls är annars)
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 380
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag rids andra rundan i EM i hoppning. Alla ekipage och alla lag är fortfarande med, men redan nu har många halkat efter. Det gäller...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag, tisdag, smyger ponny-EM i Frankrike i gång med invigning, lottning av startordning i lagtävlingarna och besiktning av...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp