EM i dressyr (i Gbg!)

Jag sitter mitt på kortsidan, mitt i mitten typ! Skulle inte gå då det var för dyrt för denna stackars student. Men så överraskade mig älskade sambo(som inte gillar hästar....) mig med varsin biljett imorse till dagens dressyr. Helt underbart att få vara här och njuta! :love::love::love:
Jag såg dig men blev typ starstruck och vågade inte heja för det kändes så mycket att förklara "öh är från buke öööh" haha
 
Helt fantastiskt att vara där idag. Vilka ritter.

Dante var lite trött tyckte jag men jättebra ändå.
Hester var smart och visade det Barney är bäst på. Rutinen gjorde att han precis hamnade över Therese.

Rutin ja, det var det som gjorde att Isabell vann. Cosmo är en bättre häst än Weihgold så det är lätt att bli bländad men Isabell hade bättre tekniskt utförande. Kolla repris på ALLA hennes övergångar. Inte ett hack någonstans.
Cosmo blev lite kort ibland men jag tror det är han som kommer ta världsrekordet från Valegro.
Älskade Sönkes musik också. Byggde upp sån känsla.
 
Helt fantastiskt att vara där idag. Vilka ritter.

Dante var lite trött tyckte jag men jättebra ändå.
Hester var smart och visade det Barney är bäst på. Rutinen gjorde att han precis hamnade över Therese.

Rutin ja, det var det som gjorde att Isabell vann. Cosmo är en bättre häst än Weihgold så det är lätt att bli bländad men Isabell hade bättre tekniskt utförande. Kolla repris på ALLA hennes övergångar. Inte ett hack någonstans.
Cosmo blev lite kort ibland men jag tror det är han som kommer ta världsrekordet från Valegro.
Älskade Sönkes musik också. Byggde upp sån känsla.

Ja, jag tyckte hans musik var bättre än tex IWs.
 
Helt fantastiskt att vara där idag. Vilka ritter.

Dante var lite trött tyckte jag men jättebra ändå.
Hester var smart och visade det Barney är bäst på. Rutinen gjorde att han precis hamnade över Therese.

Rutin ja, det var det som gjorde att Isabell vann. Cosmo är en bättre häst än Weihgold så det är lätt att bli bländad men Isabell hade bättre tekniskt utförande. Kolla repris på ALLA hennes övergångar. Inte ett hack någonstans.
Cosmo blev lite kort ibland men jag tror det är han som kommer ta världsrekordet från Valegro.
Älskade Sönkes musik också. Byggde upp sån känsla.
Ja IW är ju verkligen tekniskt fulländad men med det artistiska tyckte jag Sönke var långt framför!
 
Sitter på plats för kvällens hoppning efter att ha gett upp en ganska tråkig mässa. Shoppade till dottern bara. Food courten var ju ett skämt! Tur att det fanns langos vid arenan :d
 
Jag har varit i stallet under eftermiddagen och bara tittat sporadiskt, men jag såg att de visade Totilas rekordritt. Som avelsintresserad tycker jag att det hade varit på plats att upplysa om att det i Sverige finns en godkänd son till honom med Isabel Werths sto till mamma. G B har väl någon form av avelsintrsse, hon har i a f visat på min förenings unghästtester.
 
Jag har varit i stallet under eftermiddagen och bara tittat sporadiskt, men jag såg att de visade Totilas rekordritt. Som avelsintresserad tycker jag att det hade varit på plats att upplysa om att det i Sverige finns en godkänd son till honom med Isabel Werths sto till mamma. G B har väl någon form av avelsintrsse, hon har i a f visat på min förenings unghästtester.
Ja det hade ju varit på sin plats.
För övrigt var det enda jag köpte en SWB keps :p
 
Jag såg dig men blev typ starstruck och vågade inte heja för det kändes så mycket att förklara "öh är från buke öööh" haha
Men åh vad synd! Nästa gång får du komma fram och säga hej! Tycker det är kul med att träffa folk man annars bara ser bakom ett nick!

Och jag hade också velat ha Sönke om det inte vore för att jag har världens bästa blivande man :love:

Rättvis resultatlista tycker jag. Jämn fördelning av tekniskt skickliga ryttare som visar upp hästarna från sin bästa sida och hästar med fantastiska kvalitéer som bjuder sina ryttare på en underbar resa. Ridningen som kommer med de unga ryttarna gör att de gamla rävarna verkligen får jobba! Mycket bra för sporten!
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2
Svar
32
· Visningar
2 523
Senast: MiniLi
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 181
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
41 443
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp