EM i dressyr (i Gbg!)

Ja hjärnan säger definitivt Isabell för hon tog inte ett felsteg i en enda ritt, Sönke hade missar. Men helheten i hans kür med musiken till hästen och helheten gjorde att jag ville ha honom först. Pratade med min tränare om det som sa samma som dig också, men att Sönke kommer gå om med mer rutin när han slipar på de smådetaljerna. 22 år gammal liksom. Det var häftigt att vara där och se!

Ja alltså det kommer han ju göra när han får finslipat, antagligen redan till nästa års VM om den får vara frisk.
 
Ja alltså det kommer han ju göra när han får finslipat, antagligen redan till nästa års VM om den får vara frisk.

Dock var jag så sjukt impad av Isabell också, vilken skalle att gå in sist och bara leverera utan en hov en millimeter fel.

Undrar om nån va dem kommer till Top 10 på Friends? Då måste jag nästan dit så jag får grina lite till.
 
Jag äääääälskade musiken och avskydde Isabells musik (min kompis beskrev den som "lite Timon och Pumbaa"), tänk vad personligt det där är, haha!

Skriver under på detta även om det finns bra värre exempel än Isabells musik :D! Sönkes tycker jag är helt outstanding och best ever.
 
Var hittade ni den maten? "Food courten" på lördagen efter küren var ett skämt :eek: var det grillen som var så bra? Där hann vi inte köa :down:
Ja det var grillen som var inne på mässområdet, helt fantastisk o inte ens dyrt...hoppas Jana var där på studiebesök för sämre och dyrare än Falsterbo kan inget bli!:o
 
Ja det var grillen som var inne på mässområdet, helt fantastisk o inte ens dyrt...hoppas Jana var där på studiebesök för sämre och dyrare än Falsterbo kan inget bli!:o
Jag har inte varit på Falsterbo på 8 år så det vågar jag inte jämföra med ;) men jämfört med Friends kändes det som få val?
 
Och där har inte jag varit men här fanns ju en hel meny med både vegetariskt och kött.
När vi var där var det så sjukt mycket folk att man knappt kom åt att läsa menyn tyvärr. Och på food courten stod de och såg oerhört ointresserade ut av att få kunder :down: Men det var goda langos uppe vid arenan :d ;)
 
Ang maten måste jag ju bara flika in att om maten varit dålig (så dålig som den...eeeeh... kan vara! :angel:) så hade man ju hela Göteborg att välja på istället :grin:
 
Ang maten måste jag ju bara flika in att om maten varit dålig (så dålig som den...eeeeh... kan vara! :angel:) så hade man ju hela Göteborg att välja på istället :grin:
Nackdelen som utsocknes som tidigare bara varit i stan på Casio cup är ju att man inte hade en susning om var man skulle gå och tiden var begränsad. Men langosen var som sagt goda :up:
 
Vi storknade över Sönkes byten, han gjorde de på exakt linje dragen av harven i sanden. galet.

Däremot tycker jag IW var bättre, mycket mer feeling och jag älskar hennes häst.
 
Jämförelse poängen i küren:
21167682_1103925503073609_3376498894375714439_o.png
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 538
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 355
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
41 781
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp