EM - fälttävlan

Habina

Trådstartare
I år kan jag följa EM på tv, så vi måste ha en tråd! :banana:

Vad säger ni om laget? Vad säger ni om att det blev omförflyttning så nära inpå?
 
Var dom tvungna att ta ut laget så tidigt? Hade det inte varit bättre att ta ut definitivt lag efter den sista tävlingen det pratas om?
 
Undrar varför han annonserade ett lag innan sista tävling? Jag hade ju blivit rätt störd om det varit jag som först hade lagplats o sen inte.....
 
Var dom tvungna att ta ut laget så tidigt? Hade det inte varit bättre att ta ut definitivt lag efter den sista tävlingen det pratas om?

Ja det begriper jag inte... Hade ju räckt med listan på personer som skulle få åka och sedan ta ut själva laget så sent som möjligt.
 
Undrar varför han annonserade ett lag innan sista tävling? Jag hade ju blivit rätt störd om det varit jag som först hade lagplats o sen inte.....

Läser man intervju med Anna så tycker jag det skiner igenom att hon är enormt besviken men inte vill riskera att trampa nån på tårna och riskera en Linda-utfrysning...
 
Jag är totalt ointresserad av sporten nu. Jag har verkligen sett det ultimata skitet rent ut sagt i denna sport så jag kommer inte bry mig om EM heller. Jag får hitta en annan sport helt enkelt. Men jag förutsätter att Michi Jung vinner, eller ännu hellre Ingrid Klimke.
 
Jag är totalt ointresserad av sporten nu. Jag har verkligen sett det ultimata skitet rent ut sagt i denna sport så jag kommer inte bry mig om EM heller. Jag får hitta en annan sport helt enkelt. Men jag förutsätter att Michi Jung vinner, eller ännu hellre Ingrid Klimke.

Jaha?

Såg bilder på terrängbanan.. alltså man kan ju inte dra några slutsatser av det men som bilderna ser ut så skulle jag bli förvånad om inte alla går felfritt O_o
 
SVT sänder terrängen på lördag kl 10:30-16:30 och hoppningen på söndagen 11:30-12:45 samt 14:15-15:30.

Finns det någonstans man kan se dressyren utan att behöva betala? :)
 
Undrar varför han annonserade ett lag innan sista tävling? Jag hade ju blivit rätt störd om det varit jag som först hade lagplats o sen inte.....

Tidigare år har de ju dragit och dragit på uttagningen, och velat se en tävling till och en tävling till. När det väl var mästerskapsdags var det typ ingen häst som stod på benen längre. Jag tänker att de inte ville upprepa det misstaget och ge ryttarna lite mer arbetsro. Och såhär efter dressyren verkar det ju ha varit rätt ryttare som togs ut så här långt.
 
Tidigare år har de ju dragit och dragit på uttagningen, och velat se en tävling till och en tävling till. När det väl var mästerskapsdags var det typ ingen häst som stod på benen längre. Jag tänker att de inte ville upprepa det misstaget och ge ryttarna lite mer arbetsro. Och såhär efter dressyren verkar det ju ha varit rätt ryttare som togs ut så här långt.
Fast de kunde ju ta ut vilka som ska få rida, men inte vilka som ska ingå i laget.
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 381
  • Artikel
Hästnyheter Det fanns stora förhoppningar på det svenska young rider-laget till EM i fälttävlan. Men endast två av fyra tog sig i mål och...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon är svenska lagets ankare på EM i fälttävlan – men går ut först. "Jag är bekväm med den rollen," säger Frida Andersén som också...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp