En i familjen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då kan man pusta ut då...
I en hel vecka har min pv's pappa och styvmamma varit här på ön och semestrat och för att kunna träffa mig för första gången. Och jag dom. Jag har träffat hans riktiga mamma förut men aldrig hans pappa och styvmamma som är de som han har växt upp med.
Det var i alla fall superenkelt och inte krystat alls. Vi kom alla jättebra överens och hade roligt och jag känner mig verkligen välkommen till familjen :love:

Igår reste dom hem igen och idag känns som ett stort lugn lagt sig ändå... Jag har tagit tag i min visumansökan igen, har en tvättmaskin som ska hängas och jag tänkte nog mest slappa den här eftermiddagen men fick precis ett SMS som frågade om jag ville haka på ut och rida i eftermiddag! Jag frågade om jag kunde ha Squiz, min favoritpålle och det kunde jag såklart :p

Så snart åker jeansen och bootsen på!! :laugh:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: clusia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I självmedkänslearbetet finns det två saker som jag har stannat upp kring för att fundera extra på för närvarande. Först så gäller det...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: cassiopeja
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 366
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp