En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar med att krama om @lil-sis väldigt hårt, samtidigt som jag håller tummarna.

kl
Orkar vi slänga ihop en ny lista för äl, bim och varför inte olika undersökningar också? Så har vi koll på allas viktiga dagar.

em-pirre: bim 3/5 (troligtvis)
 
lil-sis VUL 28/4
em-pirre: bim 3/5 (troligtvis)

Det går liksom upp och ner. Ibland blöder det, ibland inte. Så det är nog väldigt bra med den där tiden nästa måndag!
 
En helt OT fråga, men ni ser och kan läsa i den gamla tråden? Jag är mest nyfiken eftersom forumet är nytt och det är min första låsta tråd som moderator så jag vill vara säker på att det blir rätt. ;) Jag själv ser den men det kan ha med att göra med min moderatorstatus. ;)
 
lil-sis VUL 28/4
em-pirre: bim 3/5 (troligtvis)
Rosen-Knoppen: ÄL 25/4 BIM 9/5 (app)
mois ÄL 29/4 BIM 12/5
 
lil-sis VUL 28/4
Miks BIM 28/4
em-pirre: bim 3/5 (troligtvis)
Rosen-Knoppen: ÄL 25/4 BIM 9/5 (app)
mois ÄL 29/4 BIM 12/5
 
@lil-sis Det känns ändå som positivt att den andra äggledaren faktiskt funkar. Attans, det lilla pyret skulle ju bara ha vett att stanna kvar också. Jag hoppas på att det är en seg liten rackare som håller sig kvar mot alla odds.

Kram Miks
 
Jag kommer fortsätta smyga i kulisserna och glädjas och, tyvärr, kanske bli besvikna med er.
För vår del kommer vi nog sätta igång med det producerande nuppandet. I slutet på detta åe/början på nästa.
 
Jag blir tokig!
Det kom liksom en liten flod på vägen hem igår.

Sedan dess ingenting.

Är ju tämligen sugen på att ringa gynakuten ändå idag men de lär inte vilja ha in mig.
 
Hu nu tycker jag att det känns som att det börja göra ont på vänster sida :crazy:

Det beror mest troligt på myomet som sitter där och att jag tryckt in magen i byxorna OCH knäppt de eftersom jag har avlösning snart :eek:

Har inte blött något mer sen igår vid typ 14.30.

Jobbar idag, tänk vad tid jag skulle ha att nojja om jag INTE jobbade...
 
Surprise surprise, gynakuten säger avvakta.

Det kan vara deras favoritord och de är uppenbarligen inte så mycket för att ta in en och kolla det de kan...
 
Usch lil-sis, jag känner verkligen med dig. Kan bara föreställa mig hur frustrerande det måste vara att inte få komma in. Kanske får du ett annat bemötande om du ringer imorgon när det är vardag och det är full bemanning, för jag antar att det inte är det nu när det är helg. Men jag vet inte...
 
Usch lil-sis, jag känner verkligen med dig. Kan bara föreställa mig hur frustrerande det måste vara att inte få komma in. Kanske får du ett annat bemötande om du ringer imorgon när det är vardag och det är full bemanning, för jag antar att det inte är det nu när det är helg. Men jag vet inte...
Med tanke på ditt tidigare X och andra problem så borde dom kolla dig för säkerhets skull.

Tur att du var så envis sist. Annars hade det kunnat sluta riktigt illa då.
 
Jag kommer fortsätta smyga i kulisserna och glädjas och, tyvärr, kanske bli besvikna med er.
För vår del kommer vi nog sätta igång med det producerande nuppandet. I slutet på detta åe/början på nästa.

Bra, här behövs all stöttning, i både glädje och ledsamhet, som kan fås :)

Härligt att ni verkar ha bestämt er när ni ska börja er verkstad :)
 
@Mois : Inte troligt med tanke på bemötandet sist.

Nå nu blöder jag igen och det betyder att frekvensen ökat så det lär väl vara tomt i livmodern på det bokade VULet på måndag.
 
Jag tycker också de borde ta in henne för säkerhetsskull. Synd att det inte är vi som jobbar där ;)
Med tanke på ditt tidigare X och andra problem så borde dom kolla dig för säkerhets skull.

Tur att du var så envis sist. Annars hade det kunnat sluta riktigt illa då.
cker
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 547
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 322
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 593
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp