En tråd om skräpmejl... Dela med dig!

ameo

Trådstartare
Moderator
Kollar ni skräp-mejl-mappen nån gång, eller låter ni allt försvinna med automatisk radering?

Jag brukar öppna mappen och kolla så inget hamnat där av misstag - vilket händer.
Och ibland ser jag nån rubrik som får mig att tjuvkika.

Dagens bidrag till den här tråden är:
"KÄRA

Jag är EVIE BROU. Den enda döden av senare MR och MRS. BROU. Jag kontaktade dig efter att ha gått igenom din profil.
VÄNLIGEN OCH VÄNLIGEN ÄR INTE UTTRYCKADE, JAG SÖKER ATT ATT UPPFÖLJA ATT TJÄNNA MIG SÄLJA SUMMEN AV (6,8 MILLION DOLLAR) I DIN RÄKNING OCH ATT TJÄNNA MIG

INVESTERA I DITT LAND. VÄNLIGEN ÄR DET MER ÄNDRING,

ÄR ÄR KÄRA, Jag vill erbjuda dig 20% av det totala summan som kompensation för ditt bidrag / intäkter efter den framgångsrika överföringen av detta fond till dig
NOMINERAD KONTO ÖVER.

TACK,

EVIE BROU."


Jag kan inte låta bli att förundras över hur fullkomligt obegriplig en text kan bli...

Nar du något bidrag till tråden?
 
Jag kollade faktiskt skräpmailen idag, eftersom jag väntade ett mail som inte kommit. I den låg en blandad kompott av mobiltelefoner (som jag tydligen skule få gratis), bitcoins (också gratis) och galanta damer (troligen inte gratis). Jag vågade inte klicka på något av dem....
 
Jag kollade faktiskt skräpmailen idag, eftersom jag väntade ett mail som inte kommit. I den låg en blandad kompott av mobiltelefoner (som jag tydligen skule få gratis), bitcoins (också gratis) och galanta damer (troligen inte gratis). Jag vågade inte klicka på något av dem....
jag hade 243 mail som jag ansåg var totalt värdelösa att spara
 
Jag kollade faktiskt skräpmailen idag, eftersom jag väntade ett mail som inte kommit. I den låg en blandad kompott av mobiltelefoner (som jag tydligen skule få gratis), bitcoins (också gratis) och galanta damer (troligen inte gratis). Jag vågade inte klicka på något av dem....
Samma här :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp