Endagslicens, hur funkar det?

Man tycker ju det!

Men det verkade som att de inte hade ställts för problemet med inställd tävling efter likviddag, och i kombination med att den inte blev officiellt inställd från början etc. etc. Förhoppningsvis jobbar det vidare på det så att det kan göras snabbare och enklare i framtiden om en liknande situation skulle uppstå. För mig blev det inte så stora problem, men några andra ekipage som också tävlar lektionshäst och inte har ett gäng endagslicenser liggande blev det problematiskt eftersom de inte kunde efteranmäla sig till en annan tävling direkt etc.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 173
Senast: Lobelia
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 652
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 209
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
766
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Min ekonomi
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Att vara Jessica

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp