Bukefalos 28 år!

Equipage ridhandskar

Jag har haft sådana.
Jättesköna, mjuka och fina, dock slits de ut ganska fort om man använder de varje dag...
Köpte mina i min lokala hästsportsbutik.
 
Jag har såna, de är jättesköna och ger superbra grepp (jag har lädertyglar). Efter en tvätt ser de ut som nya. Köpte mina i Tyskland, men har sett dem i våra lokala ridsportsbutiker.
 
Jag har sådana.....är inne på mitt andra par nu. De första möglade. :o
De ger jättebra grepp och är ursköna. :love:

//Alice
 
Jag har såna och jag älskar mina. Men dom går sönder ganska lätt om man bär hö och sånt har jag upptäckt :angel:
Så det ska man nog inte göra med dom.

Jag köper mina hos en lokal ridaffär.
 
Equipage har gode hansker, men synes fremdeles Roeckl er favoritt. De er litt dyrere.

Hööks har forresten fått inn noen "Equipage-look-a-like"-hansker. Merket deres er CRW. Har et par av de også, og de er akkurat som Equipage. De koster omtrent det samme da, så er ikke noe særlig å spare. Men Equipage har kulere farger da :cool:
 
Är inne på mitt andra par.

Är lite stela/tajta i början men töjer sig och blir smidigare.

Kram Favina :bump:
 
Japp har 2 par, superbra passform och riktigt snygga!För det priset är det väl värda. Men om du vill att ha handskar som ska hålla lääänge borde du satsa på något lite dyrare. Har köpt mina på Globen mässan, kommer inte i håg butiken.
 
jag har haft 2 par! dom är underbara..tycker jag.
Resten av stallet "hatar" dom..De tycker att dom är för stela och obekväma :confused:
 
jag har ett par sånna, helt underbara. men man får vara noga med att ha en storlek som verkligen passar, annars är de inte alls sköna.
köpte mina i en vanlig hästaffär
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 794
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
852
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 034
Hästmänniskan Jag kanske köper min första häst nångång i framtiden, och då undrar jag vad jag ska vara uppmärksam över och kolla på när jag träffar...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp