Equipe Emporio tränsen

LesPaul

Trådstartare
Någon som har eller haft ett sånt och kan säga nåt om kvalitén?

Undrar även om de billigare Schockemöhle tränsen är av bra kvalité?
 
Verkar vara väldigt olika då. Jag har ett Equipe emporio med klinkers och det har varit mjukt redan från början, kände även på ett helt nytt i butik i helgen och det var också mjukt. :)
 
Verkar vara väldigt olika då. Jag har ett Equipe emporio med klinkers och det har varit mjukt redan från början, kände även på ett helt nytt i butik i helgen och det var också mjukt. :)
Det är säkert som med hööks träns, vissa är mjuka som bara den medans andra är styva, av samma modell. Tror man egentligen ska köpa träns live och inte online. Iaf inte de träns som finns runt tusenlappen
 
Det är säkert som med hööks träns, vissa är mjuka som bara den medans andra är styva, av samma modell. Tror man egentligen ska köpa träns live och inte online. Iaf inte de träns som finns runt tusenlappen
Tror tyvärr att du har rätt. :( Det gäller nog läderprodukter i allmänhet då jag har klämt på viss utrustning i affär och sedan beställt då det ibland kan vara billigare och det som kommer har inte alls samma kvalitet som det jag kollade på... :meh:
 
Har tränset med klinker och har hunnit använda den 1 ggr och den är hur mjuk och fin som helst. Pannbandet använder jag dock inte då jag vill ha ett svängt pannband
 

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar om någon vet hur lång kåpan är på Equipe Emporio och Olympia? Är de lika långa tro? Min egen Emporio i 17,5 är 41 cm i kåpan...
Svar
8
· Visningar
744
Senast: ako
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: LiviaFilippa
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 224
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
792
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp