Ett foto i timmen?

Red_Chili

Trådstartare
Förut ordnades det EFIT-dagar här på buke, men jag tror att det var på "ungdomar". Det finns även en hemsida som heter just "ett foto i timmen" och jag tycker att sådant är jätteroligt!
Det hela går alltså ut på att man är ett gäng som alla tar en bild varje vaken timme under en specifik dag, sedan visar deltagarna sina bilder för varandra på något vis (här på buke är det ju lätt genom att lägga upp alla sina bilder i ett inlägg).

Nästa EFIT-dag enligt hemsidan är den 19 november, alltså lördag om två veckor. Jag tänkte vara med då och fotografera hundars dag till bloggen, vilket passar ganska bra eftersom vi ska tävla då :p Men, jag tänkte att några andra hundbukefalister kanske vill vara med?

Vad säger ni, är det någon mer som är med på att dokumentera 19 november ur ett hundperspektiv? :D
 
Jag tycker idéen är rolig men brukar vara hopplös på att komma ihåg att ta bilder. Ska försöka men jobbar så delar av dagen går ju bort oavsett.
 
Vi kan ju göra så att vi försöker ta lördagen men har söndagen som "reservdag" om det inte går att fota på lördagen pga jobb/glömska/annat? :)
 
Åh jag vill vara med! Men är på nått SKK organisationsgrejs den dagen..har iofs med hundar att göra men kanske inte så kul att fota :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 299
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 031
Senast: Magiana
·
Tjatter Det känns som väldigt längesedan vi hade en EFIT-tråd så jag tänkte att det kunde vara roligt att ta upp det igen. Eftersom det...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
19 523
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Nu blir det självutlämnande, pinsamt och rätt patetiskt. Och långt - ber om ursäkt för det. Jag avskyr att se mig på foto. Det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 469
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp