Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

jag blir också jätteförvirrad av den bilden :crazy:
men kallblod brukar ha en hel del lugg, så den logiska slutsatsen jag dragit är att det är den andra hästen som ägen huvudet :p det känns även som att det är lite för skarp färgskillnad mellan huvudet och kallblodets kropp..
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

systemkamerafebruari-10165.jpg
här är några bilder från mig :)

DSC_0351.jpg


DSC_0349.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

jag blir också jätteförvirrad av den bilden :crazy:
men kallblod brukar ha en hel del lugg, så den logiska slutsatsen jag dragit är att det är den andra hästen som ägen huvudet :p det känns även som att det är lite för skarp färgskillnad mellan huvudet och kallblodets kropp..

var de som gjorde att jag också uteslöt kallblodet ;P men först såg de faktiskt ut att vara kallblodet. Huvudet ser faktiskt konstigt ut till den andra också xD det kanske inte är någons :O
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

"hoho?"
IMG_6606.jpg

jag tror inte dom ser mig..
IMG_9052.jpg


_MG_8889.jpg

"Ni fotar väll?"
IMG_8846.jpg


IMG_9069.jpg


IMG_0305.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Har du gett honom sömntabletter??:D

haha nej han är bara en trött jäkel ;) får inte göra så mycket om dagarna än att gå i en rundpaddock :( (är rolf carlssons häst) Tyvärr är han aldrig där och tar hand om den än nån gång i bland :/

dsc_4664rolf.jpg


här är han och hästen :)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Kl*

Klassiker.

Min föredetta pålle upptäckte till sin fasa att han hade något dinglades under magen:eek:

16625073.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Kanske inte så jätterolig, men lägg märke till hans underbara hoppteknik :D

091101-ridningpfltet132.jpg


På den här filmen är hästen jättefin, men lägg märke till mitt läte i slutet!

Löshoppning Corne
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
903
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 295
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
26
· Visningar
2 269
Senast: bobbbo
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 420
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp