Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

detta möts jag av när jag öppnar ögonen på natten:
I3424479W290H507V20130701T093053Z.jpeg
Bra balans har den. :)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

kl

De är väl som många andra bilder
angel.gif
inte "extremt roliga", men jag hittade ett par gamla bilder från olika år på min häst och min pappa, som demonstrerar väldigt väl vad hon tycker om honom. Jag tycker att hennes minspel på den översta sommarbilden är så episk.

CIMG0070.jpg


CIMG4279-Kopia.jpg


Untitled-1-3.jpg


Get_the_fuck_outta_my_pasture_by_Isola156.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Hahaha! Men vilken jäkla häst!:rofl::rofl: Är hon bara så mot honom?
Hon är i regel misstänksam mot de flesta nya människor som är hästvana nog att säga emot eller ta kommando över henne; En väninna red henne några dagar i sträck i vintras och hästen bara blängde ilsket på henne de första dagarna, innan hästen vips beslutade sig för att hon var OK och ställde sig och vilade med huvudet på hennes axel.
biggrin.gif


Varför hon tycker så illa om min far vet jag däremot inte. Hon har varit så sedan första dagen jag fick henne, för sju år sedan. Han var dessutom livrädd för hästar då och har verkligen aldrig gjort henne något, så det där är och förblir ett mysterium. Konstigt nog är hon snällare mot honom när han vid något tillfälle hanterat henne utan att jag ens varit i stallet, så jag kanske har dåligt inflytande på henne haha, bitches united?
angel.gif
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

PicsPlay_1373226609312.jpg

Prickelin odlas bäst i hink

IMG_73922.jpg

Kompisens travhäst blev lite trött efter första provloppet

22736_286467702455_8075104_n.jpg

En vän fångar min alternativa avsittning
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Första bilden: O_o :eek:

Sista bilden: Ser rätt kul ut eftersom det ser inte ut som att hästen gör speciellt mycket och ändå flyger ryttaren rätt rejält!:D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
903
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 295
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
26
· Visningar
2 283
Senast: bobbbo
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 421
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp