Facebook-inlägg hamnar på tidslinjen men publiceras inte??

bettysmatte

Trådstartare
Märker ofta att - speciellt när jag laddar upp bilder/filmer - det verkar som om mina inlägg inte publiceras till vänner som de borde. De ser ut precis som de ska på min tidslinje, men jag hittar inte dem på nyhetssidan när jag scrollar. Ibland märker jag att inlägget "ploppar upp" på nyhetssidan om jag går in och lägger in en kommentar. Precis som om inlägget då aktiveras på något vis... :confused: Någon annan som märkt något liknande?
 
FB har en algorithm som pushar notiser från användare du ofta interagerar med. Dvs, inlägg av personer vars inlägg du inte kommenterar själv.

Jag kommenterar väldigt sällan mina egna inlägg och ser därför inte heller mina egna inlägg alltid.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: Migo
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 690
Senast: Rie
·
IT & mobiler Finns det någon möjlighet att ställa in på Facebook så att en viss vän inte ska se det jag publicerar i grupper och som kommentarer till...
2
Svar
21
· Visningar
3 010
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp