Akerman

Trådstartare
Som jag har längtat efter detta spel, och nu är det äntligen här!
SÅ vilka fler än jag är det som kommer vara klistrad framför skärmen på Tisdag? :D:bump:
 
Som jag har längtat efter detta spel, och nu är det äntligen här!
SÅ vilka fler än jag är det som kommer vara klistrad framför skärmen på Tisdag? :D:bump:

Köpte för två veckor sedan, precis kommit ur bunkern.

Tycker nog att 2 och 3 var enklare att spela, men ska väl även lära mig använda tangentbordet så småningom.

Saknar texten i konversationerna, då samtalspartnern i 4an gärna är lite otydlig i sitt tal.
 
Ja både och :) Gillade bla att man kunde bygga egna hus/områden o "värva" dit folk som man hjälpte på vägen :p

Har spelat klart spelet så ska inte avslöja så mycket för er ;)
Men jag blev lite...små besviken på huvuduppdragets slut men tycker ändå att de var ett bra spel :)
Vet inte vad mer jag ska säga, för att inte avslöja nåt mer än att ni får fortsätta spela för att få veta ;)

Om ni undrar nåt, eller vill ha nå tips så kanske jag kan vara till hjälp :angel:
 
Köpte det på vinst och förlust trots att datorn inte klarar av det egentligen för jag hade ju längtat så länge. Gick att spela i början, och det är ju ruskigt mycket svårare än dom tidigare, men nu tror jag min laptop håller på att lägga av så nu spelar jag inte alls :( Har inte råd att köpa nya dator nu så får liksom försöka få den att hänga med så länge som möjligt och strunta i att pressa den på gränsen :angel:
 
Tyckte huvudstoryn inte imponerade sådär jättemycket.. Rätt roligt att man kan bygga saker men jag venne, fastnade inte i att fortsätta med olika storys och bygga så mycket, av nån anledning...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
536
Senast: swemale
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 259
Senast: Rie
·
Mat Jag har bestämt mig för att skärpa mig med mina matvanor och rutiner. Maten jag äter är egentligen inte så illa, men dels har jag en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 028
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp