Fälttävlansnewbies

Jo, men det var i roslagen. Var bara tur att jag kikade startlistorna innan jag somnade.
Sen kan det ju vara tillfälligheter nu båda gångerna som gjort att det blivit som det blivit och att jag haft lite otur :p
Du har nog haft otur, min starttid där var ganska konstant. :cool:

Jag tycket inte att det är ok ändå, jag hade blivit sur som en citron om det hade varit jag! :o :angel:

/Lady_S
 
Nu är jag bokad på tvådagarskurs i bebis-terräng med Lilla Hästen. Vi ska ta det väldigt försiktigt (för han har inte hoppat särskilt mycket alls de fyra sista åren) och jag siktar inte på att någonsin komma upp på "riktiga" höjder med honom men vi kan kanske skutta 50-60-cm-hinder och vara glada. Bara att åka bort och göra något (och göra något annat än dressyr...) ser jag fram emot.
Och vi kom faktiskt iväg, även om jag inte egentligen trodde det förrän vi faktiskt var ute på vägen. Vi skuttade pyttehinder - men när vi skuttade första pyttestocken sa Lilla Hästen "Yiiiiii-haaaaaa! Det här vet jag hur man gör!" och drog iväg i full fart. Det märktes att han kände igen konceptet fast det var fyra år sen sist. :heart Sen ägnade vi en stor del av tiden åt att ta det lite lugnt och sansat, och titta på de andra, men det var helt ok det också. Lilla Hästen hade roligt och matte hade roligt och det var det som var meningen, inte att hoppa högt.
 

Liknande trådar

Mat Jag tar inte i den drycken med tång så behöver lite assistans i julklappsköpet :D 150-200 kr ungefär. Trodde det stavades whiskey...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 931
Senast: _Elly_
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
570
Senast: gulakatten
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
5 862
Senast: Sedna
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 605
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp