Färga päls, man och svans

M

Medryttaren

Jag ska vara med på en maskeradhoppning och jag vet inte riktigt vad jag ska vara men jag vet att jag ska typ spraya man och svans och typ färga pälsen:laugh: Om vi säger jag ska göra ett hjärta på rumpan vad ska jag använda:confused: Kan man använda vanlig hårspray till man och svans? DET SKA SÅKLART KUNNA TVÄTTAS BORT OCKSÅ! Om man måste köpa isåfall vart för hur mycket. Tack på förhand!:D
 
Sv: Färga päls, man och svans

Jag ska vara med på en maskeradhoppning och jag vet inte riktigt vad jag ska vara men jag vet att jag ska typ spraya man och svans och typ färga pälsen:laugh: Om vi säger jag ska göra ett hjärta på rumpan vad ska jag använda:confused: Kan man använda vanlig hårspray till man och svans? DET SKA SÅKLART KUNNA TVÄTTAS BORT OCKSÅ! Om man måste köpa isåfall vart för hur mycket. Tack på förhand!:D

Vattenfärg;)
 
Sv: Färga päls, man och svans

Jag målade min häst till dalahäst en gång!
:D
Använde fingerfärg (sån som ungar kan kladda med händerna över hela sig, finns på leksaksaffärer) och det funkade jättebra. Men det krävdes några schamponeringar för att få ur den sen...
;)
 
Sv: Färga päls, man och svans

Sprejfärg som barn har i håret till halloween och påsk borde funka. Dem är ju gjorda för att gå bort efter ett par tvättar.
 
Sv: Färga päls, man och svans

Vi brukade använda sån barnhårfärg i sprejburkar. Det är ju gjort för att kunna användas av barn och går bort med vatten, dock så syns det nästan bara på skimlar, helt värdelöst att måla på bruna eller fuxar...

Håll dig borta från nos och ögon bara!
 
Sv: Färga päls, man och svans

Hej!!
Jag använde karamellfärg+vatten då jag skulle göra hjärtan på min häst. Jag klippte ut en mall av ett hjärta av en plastficka o sedan svampade jag på färgen. Blev jättefint. Vet inte hur man lägger upp bilder här på buke, annars hade jag kunnat visa en bild på resultatet.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: attheedge
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Bapelsin
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: Bee
·
Hemmet Jag har lånat en varmluftspistol och tänkte att jag skulle ta bort all färg från mina pardörrar med den. För att förhindra att det...
2
Svar
36
· Visningar
2 463
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp