Färgglad ljusslinga

strawberrysylt

Trådstartare
Jag behöver hjälp med att hitta en färgglad ljusslinga.

Jag vill helst att den ska gå på el, dvs inte behöva batterier. Och inte vara snordyr. Helst inte heller i klarrött(klargrönt/klarblått och inte de där runda bollarna som är så populära nu. Hellre glödlampor eller mindre lampor då eller nåt annat kul. Vad har ni eller vad har ni sett var? Den här gillar jag, men jag vill ha fler lampor och så helst att det inte ska va med batterier som sagt. Men färgerna är bra, det får gärna vara andra färger också =)

led-ljusslinga-med-glodlampor-fargglad-presenter-se_9030-02-ade1ba03.jpeg


//r
 
Jag behöver hjälp med att hitta en färgglad ljusslinga.

Jag vill helst att den ska gå på el, dvs inte behöva batterier. Och inte vara snordyr. Helst inte heller i klarrött(klargrönt/klarblått och inte de där runda bollarna som är så populära nu. Hellre glödlampor eller mindre lampor då eller nåt annat kul. Vad har ni eller vad har ni sett var? Den här gillar jag, men jag vill ha fler lampor och så helst att det inte ska va med batterier som sagt. Men färgerna är bra, det får gärna vara andra färger också =)

led-ljusslinga-med-glodlampor-fargglad-presenter-se_9030-02-ade1ba03.jpeg


//r

Kolla på eBay och Aliexpress, där borde det finnas :)
 
@monster1 Den har jag sett redan, men tack för tipset =) gillar dock inte färgerna riktigt och tycker den var lite dyr.
@athena_arabians Tack för tipsen =)

Jag tror dock att jag har hittat en slinga nu, har kollat runt (har sökt massa innan med och inte hittat nån annan) och har förstått att så gott som alla slingor verkar ha ungefär de färgerna jag skrev om först.
Men den här från Halens tycker jag hade fina färger, inte helt klara utan fina =) Och till ett överkomligt pris =) Verkar vara perfekt längd för mitt fönster med =) Ska nog beställa den =)

https://www.halens.se/hemma-varumar...riantId=541270-0012&imageId=14278877233003364

Men tack för tipsen! Blir visst ofta så när man väl startar en tråd att då hittar man själv sen^^

//r
 
@Daff Den där tittade jag på och tänkte faktiskt köpa. Dock gillade jag inte riktigt färgen på den blekt orange lampan... (haha, jag är såå kräsen) och så var det dubbelt så många lampor på den jag köpte =) har beställt den nu (kors i taket, jag med min beslutsångest) så hoppas den ska bli bra, lägger upp bild när jag fått upp den =D

//r
 
Tips för att tillfredsställa din kräsenhet :idea: På Konstsmides glödlampeslinga går det att skruva av "bubblan". Om COs slinga fungerar likadant, köp två och välj vilka färger du vill ha. Sälj/ge bort det som blir över :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 319
Senast: fejko
·
Trädgård & Växter I sommar nu rev vi bort det som växte i den här rabatten lite halvt oplanerat då det var kaos med nån vintergrön klätterväxt som inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 932
Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 190
Senast: Hedinn
·
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 055
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp