Farmen 2018

Mulle verkar än så länge helt okej kille.
Hade tyckt att han var jobbig att tävla mot tror jag men verkar kliva ur den rollen sen.

Den där gamla gubben som hela tiden säger att han kan bäst och att det behövs en man som leder projektet osv, usch! :yuck: och att hästar inte rymmer, tänk om han kunde förklara det för de hästar jag har haft genom åren som dragit om snön sinkat elen osv :D undrar om han på riktigt trodde att de skulle få dit en liten ponny :rofl:

Hade inte tänkt titta egentligen men min gamla hovis är guttas dräng så jag kände att jag ville se vad han hittade på åt dem :D
 
Den där från andra såpor känns lite för mycket. :eek:. Dee var en frisk fläkt som jag hoppas mycket på. Hon som sov i höet verkar kunna orsaka en del konflikter:)
 
Jag kan ju konstatera att den där snubben med skägg och manbun gärna får åka ut först, innan han blir bundis med folk.
Dee blev en favorit rätt omgående och jag hoppas att de får en häst som hoppar över staketet mitt framför näsan på gubben :devil:
 
Alltså, har kollat båda avsnitten nu! Värsta argumentationerna på en gång, det kan nog bli en väldigt bråkig omgång i år.

Jag tror nog att det finns några som inte bråkar, men de syns inte lika mycket?
 
De måste vara nått fel på mej?
Jag förstår inte vad dom skriker till varandra?
Min hörsel är dålig, men jag undrar om det beror på dialekten?
Önskar att programmet vore textat, men.... De skulle nog bli hela rutan full av textremsor?
De kanske inte blir så många program sedda för mej i år?
Synd! Jag gillar ju Farmen i vanliga fall!

* Jenny *
 
De måste vara nått fel på mej?
Jag förstår inte vad dom skriker till varandra?
Min hörsel är dålig, men jag undrar om det beror på dialekten?
Önskar att programmet vore textat, men.... De skulle nog bli hela rutan full av textremsor?
De kanske inte blir så många program sedda för mej i år?
Synd! Jag gillar ju Farmen i vanliga fall!

* Jenny *
Många har svårt för dialekter. Har en kompis som inte förstår någon annan dialekt än rikssvenska och stockholmska.
 
De måste vara nått fel på mej?
Jag förstår inte vad dom skriker till varandra?
Min hörsel är dålig, men jag undrar om det beror på dialekten?
Önskar att programmet vore textat, men.... De skulle nog bli hela rutan full av textremsor?
De kanske inte blir så många program sedda för mej i år?
Synd! Jag gillar ju Farmen i vanliga fall!

* Jenny *
Samma här. Dialekterna är inga problem men när de skriker i munnen på varann blir det bara... Ptja, gröt.
Tv4 play har väl textat dock så man kan kolla där :)
 
De måste vara nått fel på mej?
Jag förstår inte vad dom skriker till varandra?
Min hörsel är dålig, men jag undrar om det beror på dialekten?
Önskar att programmet vore textat, men.... De skulle nog bli hela rutan full av textremsor?
De kanske inte blir så många program sedda för mej i år?
Synd! Jag gillar ju Farmen i vanliga fall!

* Jenny *
Det går inte att använda text-tv's textning? :)

Har sett ungefär 1 och 1/4dels avsnitt och jag blir galen över all sexism som flödade i avsnitt ett, hoppas det kan bli lite bättre framöver.
Just nu är Mulle in favorit!! Och JP! Älskar hans "jag måste lura folk så att de tror att jag kan saker"-grej ^^
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 034
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 694
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
Svar
18
· Visningar
566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp