Farmen 2018

Såg avsnittet nu. Jag blir inte klok på hur man kan bete sig som vissa gör där. Men men, jag är lite tudelad i vem som skulle stanna. Jag menar visst Krisi är en riktigt falsk människa - som ju dessutom är KRISTEN! ( vad nu det ska ha att göra med något?)- men jag kan inte komma ihåg att jag sett Alexandra göra något överhuvudtaget bortsett från att hålla en bräda nångång.
Hon har dessutom bytt namn så hon står nog för vad hon gjort, inte :mad:
 
Vem är norrman?

Han åkte ut redan i första avsnittet, men man fick se igår att de som åkt ut hittills är på torpet och får en ny chans att slå sig in i tävlingen. Man hann ju inte se så mycket av honom eftersom han var där så kort tid (jag har inte kollat på torpet) men han verkade vettig.
 
Han åkte ut redan i första avsnittet, men man fick se igår att de som åkt ut hittills är på torpet och får en ny chans att slå sig in i tävlingen. Man hann ju inte se så mycket av honom eftersom han var där så kort tid (jag har inte kollat på torpet) men han verkade vettig.
Aha! Då måste jag kolla Torpet också! Tack!
 
Samma här men i stora drag Kirsti åkte ut mot Alexandra i grinden och alla andra betedde sig drygt.

Tror inte vi missade så mycket :D

:rofl: Lite så.

Alla blev osams för att den ena gruppen snodde ägg, så då vägrade den andra gruppen göra frukost åt dem och arbetsvägrade efter det så de blev inte klara med uppdragen heller.
 
:rofl: Lite så.

Alla blev osams för att den ena gruppen snodde ägg, så då vägrade den andra gruppen göra frukost åt dem och arbetsvägrade efter det så de blev inte klara med uppdragen heller.

Va? Vilken grupp snodde ägg? Stellas grupp? (har för mig att jag såg Dee klaga på detta i en förhandsvisning.

Vilka uppdrag hann de inte klart med. Kohagen var klar, ugnen? växthuset?

Alltså... Herrejäklar :rofl:
 
Kohagen var felbyggd. Plankorna ska vara in mot djuren. Nu hade de satt plankorna på utsidan, och spikarna stack in mot djuren. Ugnen var ju ett skämt, varken klar eller snygg. Växthuset var bedrövligt. Krokarna de skulle göra hade de inte ens täljt släta.
 
Va? Vilken grupp snodde ägg? Stellas grupp? (har för mig att jag såg Dee klaga på detta i en förhandsvisning.

Vilka uppdrag hann de inte klart med. Kohagen var klar, ugnen? växthuset?

Alltså... Herrejäklar :rofl:

Ja Stella's grupp. Sen skyllde de att den andra gruppen blev sur på att Kirsi blivit vald trots att de klart och tydligt sa att de var sura för att de snott ägg (vilket Stellas grupp inte erkände förens Paolo frågade).

Typ alla! De klarade av komposten. Växthuset så ju ut som en misär, krokarna var ju inte avkvistade, ugnen var ju inte ens i närheten och tegelstenarna satt inte fast och kohagen hade de ju gjort åt fell håll :meh: Dvs de hade inte spikat fast inifrån och ut (nu kan ju kossorna trycka ut planken genom att luta sig på staketet och det stack ut spikar överallt) - Mulles reaktion "Wincent hr ju bara fel, hagen är asbra det är inget fel på den" typ :meh::rofl:
 
Ja Stella's grupp. Sen skyllde de att den andra gruppen blev sur på att Kirsi blivit vald trots att de klart och tydligt sa att de var sura för att de snott ägg (vilket Stellas grupp inte erkände förens Paolo frågade).

Typ alla! De klarade av komposten. Växthuset så ju ut som en misär, krokarna var ju inte avkvistade, ugnen var ju inte ens i närheten och tegelstenarna satt inte fast och kohagen hade de ju gjort åt fell håll :meh: Dvs de hade inte spikat fast inifrån och ut (nu kan ju kossorna trycka ut planken genom att luta sig på staketet och det stack ut spikar överallt) - Mulles reaktion "Wincent hr ju bara fel, hagen är asbra det är inget fel på den" typ :meh::rofl:
Haha just det! Han ba "Jag skulle vilja påstå att Vincents kritik är under all kritik" :rofl:
 
Ja Stella's grupp. Sen skyllde de att den andra gruppen blev sur på att Kirsi blivit vald trots att de klart och tydligt sa att de var sura för att de snott ägg (vilket Stellas grupp inte erkände förens Paolo frågade).

Typ alla! De klarade av komposten. Växthuset så ju ut som en misär, krokarna var ju inte avkvistade, ugnen var ju inte ens i närheten och tegelstenarna satt inte fast och kohagen hade de ju gjort åt fell håll :meh: Dvs de hade inte spikat fast inifrån och ut (nu kan ju kossorna trycka ut planken genom att luta sig på staketet och det stack ut spikar överallt) - Mulles reaktion "Wincent hr ju bara fel, hagen är asbra det är inget fel på den" typ :meh::rofl:

Stella sa först till kirsi att de inte hade snott ägg, men sen när Paolo frågade så sa de att de hade tänkt låta bli vid frukosten sen. Mest för att JP erkände så att det antagligen blev pinsamt för de andra att neka.
 
Stella sa först till kirsi att de inte hade snott ägg, men sen när Paolo frågade så sa de att de hade tänkt låta bli vid frukosten sen. Mest för att JP erkände så att det antagligen blev pinsamt för de andra att neka.
Jag tror mer att det blev en konflikt för att de gjorde en så stor grej av det. Jag tror mest att det var lite obetänksamt och de trodde att hönsen skulle värpa fler ägg . Sen var det idiotiskt av Stella att neka. Det är som alla vill ljuga och skapa konflikter och går in för att tro att det värsta om de andra. De verkar kunna bråka om precis allt och säga hur mycket dumheter som helst bakom ryggen på folk.
 
Så löjligt att inte säga något om äggen från första början. Vanliga människor hade väl sagt att "jag är sjukt hungrig, tar ett ägg ikväll och så tar jag inget i morgon". Sen var ju Kirsis reaktion var ju inte direkt mogen heller.
Men de gick ju liksom in för att jävlas med varandra och skapa bråk.
 
Alltså gud dagens avsnitt. Vad ska man säga. Fred i en dag typ? Ibland känns det som att de tror att de får uppdrag för att nån ska jävlas med dom och inte för att de leder till något gott i slutändan. Som J-p som sa att Gustav bara ville att folk skulle jobba och få uppdragen klara för att det skulle få Gustav att se bra ut. Kan ju vara så att han vill att de ska klara något för en gångs skull och att de då får mat... :banghead:
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 019
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 679
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
455
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
Svar
18
· Visningar
555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp