Farmen VIP 2018

Hann bara se sista minuterna idag då jag jobbade kväll. Men Ola-Conny tog ju hem första storbonderollen. Tror inte alls han är så dum som han spelar ibland när Morgan och han varit ute och rest.
Ja, han var ju helt annorlunda nu än när han var med i kanal 5 eller om det var trean?
 
Jag älskar det! :D

Jag och sambon skrattade högt flera ggr.

Tycker till och med Samir var riktigt rolig. När Samir svarade rätt och Patrick och Glenn fel på havre. Underbart.
 
Jag brukar vara skeptisk till när de tar ett sånt här program och har kändisar. Men efter bottennappet med (de allra flesta) deltagarna i vanliga farmen i år känns det som om inget kan bli värre i alla fall. Kommer fortsätta titta.
 
Ola Conny är helt klart en favorit, så otroligt duktig:love:
Camilla verkar ju ha fallit som en sten för honom, ska bli kul att fortsätta titta på. Verkar ju tyvärr som att det bara blir ett avsnitt i veckan :cry:
 
Ola Conny är helt klart en favorit, så otroligt duktig:love:
Camilla verkar ju ha fallit som en sten för honom, ska bli kul att fortsätta titta på. Verkar ju tyvärr som att det bara blir ett avsnitt i veckan :cry:

Jag hör dock till de som gillar att det bara är ett avsnitt/vecka. Annars hinner man ju aldrig se ifatt om man missar :p
 
Jag har som sagt aldrig sett farmen innan, mest suckat åt det. Men ska ge det en chans, speciallärare då Robinson verk vara ett riktigt bottennapp i år (hatar saker som går flera dagar/vecka på tider då barnen läggs).

Men kan någon förklara för mig vad det egentligen går ut på? Att skämma ut sig i tv eller att faktiskt lära sig hur livet på landet fungerar? Har som sagt aldrig sett farmen :p
 
Jag brukar vara skeptisk till när de tar ett sånt här program och har kändisar. Men efter bottennappet med (de allra flesta) deltagarna i vanliga farmen i år känns det som om inget kan bli värre i alla fall. Kommer fortsätta titta.
Jättetrist att det bara sänds på måndagar, antar att det har att göra med att dom är där vetydligt kortare tid än vanliga farmendeltagare. Jag hade ju hellre sett farmen VIP eller farmen Norge varje dag.
 
Jag kommer att titta. Kanske inte nödvändigtvis när det sänds ;) men eftersom två av mina absoluta favoriter i ”chosefria-göteborgar-kategorin” är med så är det ju ingen risk att jag missar! Dessutom Samir och O-C - jag är SÅ på. Såg första avsnittet igår kväll, mästerverk!
 
Men kan någon förklara för mig vad det egentligen går ut på? Att skämma ut sig i tv eller att faktiskt lära sig hur livet på landet fungerar? Har som sagt aldrig sett farmen

De ska lära sig att bli självförsörjande plus att lära sig hur dom levde på landet förr och vilka kunskaper som krävdes dvs ska dom lära sig bondepraktikan.

Från början var farmen riktigt bra men har ju urvattnats med tiden pga alla puckon dom tagit in..

Jag ser fram emot detta program och hoppas att det blir seriöst och vettigt!
 
Det här var ett väldigt roligt program och jag tycker att det är jättetråkigt att någon måste lämna hela tiden.

Någon som vet hur länge dom är där? Det verkar näsan som att det bara går kanske en dag per avsnitt, tex så sover dom ju inte i kämpestugorna.
 

Liknande trådar

Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
403
Senast: Praefatio
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 239
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: snorp
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 500
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp