Lilla

Trådstartare
Hittar inte min gamla tråd.

Men här lämnar vi filmtips och tv-tips.
Recenserar det vi har sett.


Jag såg "The good lie" för några dagar sen och rekommenderar den varmt. Drama. Handlar om några barn och ungdomar som flyr kriget i Sudan.

Rekommenderar serien Perception! Så bra!
Även Hawaii five-0, Major Crimes och Ack Värmland.
 
Jag är fast i True Detective. Jag hade visserligen sent omsider redan hajat att Matthew McConaughey var en bättre skådis än vad han inledde sin karriär som men här är han rent briljant.
Och så gillar jag det rätt långsamma tempot också.
 
undvik Babadock, den är :turd: tråkig och vi höll på att somna flera gånger,
enda otäcka var väl att man inte vill ha dryga barn i framtiden
 
Ser Hudson Hawk (1991) med Bruce Willis. En kille som precis kommit ut från att ha suttit på kåken för han har åkt fast som inbrottstjuv. Direkt han kommer ut blir han pressad av att göra ett gig till.

ÄLSKAR Bruce och den här typen av komedi/ lätt- action. En film med swag- faktor.
 
Tips på serie eller filmer önskas. Ska helst gå att se på Netflix. Har kollat Bron och The Fall som var ok. Inget övernaturligt och inga komedier.
 
Tips på serie eller filmer önskas. Ska helst gå att se på Netflix. Har kollat Bron och The Fall som var ok. Inget övernaturligt och inga komedier.
Vet ju inte vart det visas tyvärr. Men perception, castle, Rizzoli and Isles är jättebra serier!
Vit Oleander och Good Will Hunting är två favoritfilmer.
 
@Niyama House of cards? Suits? Sons of anarchy? Sen vet jag att du sa ingen komedi men måste ändå skriva "Dag" och "Arrested Development":love::love: (om du skulle ångra dig:p)
 
Jag behöver tips på dramafilmer och serier.
Måste utspela sig i "nutid"

En oväntad vänskap, Shooting Dogs, Changeling (vet att du skrev nutid men kan inte låta bli :p), Precious, Guds Stad (oki, inte heller nutid riktigt), Förbjuden Kärlek (Circumstance).

Kommer inte på några nya.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp