###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###

Status
Stängd för vidare inlägg.
@mooi instämmer i kören! Herregud vilken fin häst!:love: Och du rider ju bara så vansinnigt bra...hela tiden hästen framför dig, många här som skulle behöva lära sig det, jag tänker härma dig allt vad jag orkar!:D
 
@mooi instämmer i kören! Herregud vilken fin häst!:love: Och du rider ju bara så vansinnigt bra...hela tiden hästen framför dig, många här som skulle behöva lära sig det, jag tänker härma dig allt vad jag orkar!:D

Nu blir jag lite :o -och "skyller på" lättriden häst som gör det enkelt för den som rattar...
 
Det skulle man ju kunna säga om jag inte hade sett dig, @mooi, rida ett gäng andra unghästar på exakt samma sätt. Visserligen är denna hästen den bättre av dom men jag vill påstå att det sitter väldigt mycket hos dig i just detta fallet.
 
Ni är en bra matchning helt enkelt, måste ju kännas underbart med en häst som man verkligen klickar med?

Det gör det absolut :) Blir så mycket enklare då ^^ Det spelar ingen roll hur "bra" eller talangfull en häst är, passar man inte ihop blir det skit ändå.
Jag ser fram emot när hon blir lite äldre och vi kommer till mer arbete, blir spännande att se hur hon blir.
 
Det skulle man ju kunna säga om jag inte hade sett dig, @mooi, rida ett gäng andra unghästar på exakt samma sätt. Visserligen är denna hästen den bättre av dom men jag vill påstå att det sitter väldigt mycket hos dig i just detta fallet.

Ja, jag kan bara tacka så mycket. Alltid roligt att höra och jag blir väldigt glad för de fina orden.
 
Här kommer Indras debut i filmtråden. Jag har ridit henne i en månad drygt nu, dvs 1-3 pass i veckan och mest i skogen. Hon är fyra år och typ bara inriden när jag fick henne. Idag var första passet på tre veckor med bett efter att en vargtand blivit dragen. Filmen är från sista varbet idag och hon var rätt trött och ville helst stanna efter att ha galopperat, därav min lite tuffa skänkel i börja. Och ja, jag är lång som vanlig på mina ponnier.
 
Här kommer Indras debut i filmtråden. Jag har ridit henne i en månad drygt nu, dvs 1-3 pass i veckan och mest i skogen. Hon är fyra år och typ bara inriden när jag fick henne. Idag var första passet på tre veckor med bett efter att en vargtand blivit dragen. Filmen är från sista varbet idag och hon var rätt trött och ville helst stanna efter att ha galopperat, därav min lite tuffa skänkel i börja. Och ja, jag är lång som vanlig på mina ponnier.

Söteponnyn! :love:
 
Här kommer Indras debut i filmtråden. Jag har ridit henne i en månad drygt nu, dvs 1-3 pass i veckan och mest i skogen. Hon är fyra år och typ bara inriden när jag fick henne. Idag var första passet på tre veckor med bett efter att en vargtand blivit dragen. Filmen är från sista varbet idag och hon var rätt trött och ville helst stanna efter att ha galopperat, därav min lite tuffa skänkel i börja. Och ja, jag är lång som vanlig på mina ponnier.

Äsch!! Du är inte lång på dina ponnyer, tycker du ser lagom ut på denna trots att hon fortfarande har lite att växa i. Tror att hon kommer bli riktigt häftig när hon blivit lite starkare och växt i sin kropp:up: Kul att se!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp