Finns det en VETTIG psykolog i Uppsala ens?

Status
Stängd för vidare inlägg.
...som inte kostar 1.400:- för 50 minuter?
Jag tror inte det. Jag tror över lag inte på psykiatrin i den här stan, definitivt inte landstingets.
Jag har avverkat ungefär sjuttifjorton samtalskontakter, kuratorer, psykologer, terapeuter o.s.v.
Det enda som har hjälpt mig är DBT:n, och psykologen jag hade där. Hon var underbar!
Satte lite press på mig, satt inte bara och höll med, och sen är DBT:n lite mer "tänka utanför lådan" över lag. Och ja, utan DBT:n hade jag inte varit den jag är idag.
Då hade jag fortfarande suttit hemma med mediciner och social fobi. Arg, grinig, bitter, självskadad.
I bästa fall.
Eller så hade jag inte orkat med när mamma gick bort...

Pratade om det med en tjej idag, vi har pratat mycket om det förut, och det var hon som fick mig att fundera på om jag faktiskt skulle behöva någon att prata med...
MEN...Jag behöver inte fler som säger "oj, det var ju inte bra"...och sen pratar väder eller något. Jag behöver någon att analysera med, jobba med, praktiskt!
Någon som inte bara sitter där och nickar, håller med, och tröttnar när jag blir arg.
En vettig, en bra.
Och som definitivt inte håller till i det där jävla glashuset. Aldrig att jag går dit igen. Never.

Finns det någon sådan så pm:a gärna namn :)
Drömmen vore ju att få komma till Anna Kåver, men...som sagt...1.400:- /50 minuter :crazy:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp