Finns det någon snygg kavaj utan en massa bjäfs?

fejko

Trådstartare
Med bjäfs menas glittriga stenar (som brukar ramla av) stora mönster och loggor. Jag söker en snygg och stilren kavaj. Hoppmodell.
 
Senast ändrad:
  • Gilla
Reactions: rtf
Jag har en GPA Grand Prix Lady II. Den är svårslagen i bekvämlighet, dessutom lätt att tvätta, klarar rätt mycket regn innan det blir jobbigt och är snygg. :D
 
Pikeur Skarlett. Snygg, bjäfsfri, bekväm, prisvärd och finns även i långstorlekar för oss med aparmar.
 
Jag har två olika från Spooks, hade tidigare Pikeur Skarlett. Komforten får inte att jämföra..! Spooks har enfärgade i flera färger.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 786
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Är det någon som har det? Hur visar det sig och hur hanterar man det? Finns det någon behandling? Jag har inte haft så stora problem...
Svar
11
· Visningar
756
Senast: emma-vsm
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 340
Senast: Habina
·
Hemmet Mycket av min matförvaring sker på öppna hyllor. Så jag skulle vilja byta ut de tråkiga förpackningarna som bara gör att det ser stökigt...
Svar
15
· Visningar
1 597
Senast: vilse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp