Flätat band?

F

Farouk

Ojoj, det här kommer bli luddigt berättat. :crazy:

Minns att Breccia visade ett ridtäcke (?) som hon skulle köpa, och på detta fanns det ett flätat "snöre" som "rumpsnöre".
Finns det på exklusiv.nu eller något annat ställe?
Jag letar hjäl mig! :crazy:
 
Inte från Hansbo då?

Annars har Lillhästen i Stav svansflätor som man kan sy på sitt vanliga täcke :)
 
Lillhästen kan det ha varit, ja! :idea:
Tack! Ska genast in och kika. :)
 
Inte Hansbo, och INTE Lillhästen. Suck.
tongue.gif
 
Är dom sådär kraftiga eller är dom lite smalare?? Fast du kanske inte har nån aning?
 
Dom är nog inte såå tjocka. Bara på den delen som ligger an mot täcket.
 
Jag har sett två varianter. Det mot täcker är ju tjock, men vissa flätor är ju alldeles för tjocka, fast det beror ju på vad man ska ha det till för häst.
 
Dom kommer väl från equline tror jag bestämt så det är nog bara å leta reda på närmaste återförsäljare av equline så kan du få hem en :) :bump:

eq58l.jpg


kolla på www.equalityline.se och gå in på equline så finns dom med priser å allt längre ner i listan :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har berättat om min konstiga gamla pardörr förr. Den som färgen bubblar på, och den som "läcker" någon mystisk vätska genom färgen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 108
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 715
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 382
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp