Bukefalos 28 år!

Flatcoated Retriever..?

B

Bopplan

Flummar runt lite på nätet hittade en sida om Flatcoated Reteriver. Vilka härliga hundar! Ett par på min gata har köpt en liten flat valp nyss, super söt!
Någon som har en sån? Vad har ni den till? jakt? Bruks ämne? Kanske blir en sån till nästa hund!

/ C som inte har någon som helst lust att plugga
 
Sv: Flatcoated Retriever..?

Min syster har två stycken Flatcoated Retriever som hon tävlar jakt med. Markeringar, sök mm. Det är jätte många till som har sådana hundar som jag känner, som dom tävlar jakt med.
Dom är väldigt snabba och aktiva när det gäller jakt.

Vet inte vad du vill veta mer?......
 
Sv: Flatcoated Retriever..?

Jag gillar flat, tycker dom är jättefina. Det är väldigt aktiva hundar som måste få extremt mycket aktivering (kanske fördomar :smirk: ) vi hade en blandras en gång då jag bodde hemma och han var en flat i en newfoundlands kropp vilket inte var speciellt kul då han var väldigt ouppfostrad och slamsig.
Men dom är fina det är dom, inget jag själv kommer att skaffa dock.
 
Sv: Flatcoated Retriever..?

Är uppvuxen med ett gäng flattar, jag lovade mig själv att aldrig någonsin skaffa egen hund :crazy: tills jag träffade riesen :angel:

Virrpannor, flamsiga och alltid glada.. gillar man sånt så passar en flatte som handen i handsken :smirk:
 

Liknande trådar

L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Pilot
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 119
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag funderar ofta på vad nästa hund ska bli för ras. Jag har de senaste åren haft flera dalmatiner och innan dess växte jag upp med...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 135
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
5 080
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp