Fler Smileysar!

M

Miss Philodina

Ja, det här kanske varit uppe tidigare, men i takt med att jag blivit alltmer beroende av detta forum och varmare i kläderna upplever jag en begränsning i mina känslomässiga utspel vad gäller alltför få smileysar. Jag undrar därför om det är helt omöjligt att lägga till några smileysar så man slipper ha smiley-central och klippa och klistra hela tiden?

Följande smileysar skulle jag vilja ha:

Kram-smiley, "hrmf"-smiley, rodna blygsamt-smiley, knackasigsjälvihuvudet-smiley, pekafingerskämtsamt-smiley, slåhuvudetiväggen-smiley
 
Sv: Fler Smileysar!

Jag tycker smileyutbudet är ganska utmärkt:o

Dessutom önskar jag att smileycentral odyl var blockerade så att de inte gick att använda, inlägg som är nerlusade med ibland STORA smilies är oläsliga, de skräpar bara ner.

(Inget av ovanstående gäller dock den lilla diskreta
23.gif
, den är ett måste:love:. Fast jag är beredd att offra den för att slippa allt skräp från andra smileysajter )
 
Sv: Fler Smileysar!

Jag tycker att antalet smilysar är alldeles tillräckligt, men däremot vore det bra med en glad smiley UTAN öppen mun. ":)" ser så... jag vet inte, men skulle inte den glada smilyen se ut som ":(", fast med leende mun (förstås!)?

Något liknande denna alltså:
smile.gif
 
Senast ändrad:
Sv: Fler Smileysar!

och så kan man ta bort :smirk:

Kexchoklad jag håller med :D :) ser så överglad ut typ:angel::D
 
Sv: Fler Smileysar!

nej, inte bort med smirken!

...:smirk:

:p :D :angel:
 
Sv: Fler Smileysar!

tycker utbudet är bra men jag önskar bara att folk kunde sluta missbruka smirken o lära sig vad den betyder.
 
Sv: Fler Smileysar!

det borde stå som information när man registrerar sig :D

"OBS: :smirk: är INTE en glad smiley!
har du förstått? sätt kryss här: "

typ :D
 
Sv: Fler Smileysar!

Tycker det är bra som det är, även om jag saknar en spysmily då och då.
Smirken är otroligt irriterande. Eller snarare folk som använder den i fel samamnhagn. Hela tiden. Morr.
 
Sv: Fler Smileysar!

Ja, som den förrförra gladsmileyn. Om någon kommer ihåg den? ;) Fast jag har börjat vänja mig vid den nuvarande nu ändå.

Och jag tycker att det räcker bra med de smileys som finns här. Men samtidigt tycker jag att det är bra att man har möjlighet att hämta smileys från andra sidor. Sedan tror jag inte heller att det skulle gå att blockera bara inhämtade smileys, utan då skulle väl Gunnar vara tvungen att ändra så att
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp