Bukefalos 28 år!

Flera med Horsecam som krånglar?

EricaJohnsson

Trådstartare
Som rubriken lyder, finns det någon mer här inne som använder sig av Horsecam som kanske har samma problem som mig?
Alltså, jag har datorn ikopplad hela tiden för att kunna använda appen, plus att jag har fler personer som hjälper mig att hålla koll( även dom genom appen)
Men datorn envisas gång på gång att göra nån uppdatering och då stängs appen ner.
Då är det bara att starta om den igen..
Men vid vissa tillfällen går det inte att få igång igen:banghead:

Jag får logga in på nytt,
Använder mig av skyddat och väljer lösenord,
Trycker på sänd,
Den svarta rutan kommer upp till höger och det står i det övre vänstra hörnet "sändning"
Sen händer det inge mer.. Den förblir svart och den lilla vita rutan där man godkänner tillgång till kameran kommer aldrig upp..
Har provat att "vänta ut den"
Loggat ut och in igen
Stängt ner sidan
Startat om datorn
Ha datorn avstängd i några timmar
Men likt förbaskat händer de inget mer..

Med 10 dagar kvar till beräknad fölningen känns detta fruktansvärt frustrerande:nailbiting:

Självklart har inte "supporten" öppet förens på måndag....

Men det kanske är någon här soM har haft samma/liknande problem?

Eller kanske det är fel på deras hemsida så fler har samma bekymmer samtidigt?? :idea:

Eller om ni har några andra idéer :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
236
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 440
Senast: Calmiche
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
4 830
Senast: Hejsan.
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp