Flest besökare på 20 år

Då Bukefalos fyllde 20 år i lördags är det extra roligt att konstatera att förra veckan också hade ett rekord i antalet besökare på sidorna, med nästan 140000 unika besökare:
s-v19-2016.png


Extra roligt då aktiviteten på vissa delar av sidorna faktiskt avtagit en hel del de senaste åren.
Här, längst ned i första inlägget, finns länkar till vad som hänt på de olika avdelningarna under 20 år.
 
Januari har alltid varit en bra månad genom åren, jag tror december var bättre än vanligt och sedan har det fortsatt på bra nivåer. Bukefalos statistik håller sig dock oftast på ungefär samma nivå med mindre förändringar över tid. Möjligen kan bytet av stil i mars och en förändring av bannervisningen tidigare ha haft en positiv inverkan.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 498
Senast: Nahar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 721
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 964
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp