FlexEE Finale, recensioner?

skiesabove

Trådstartare
Har någon här hunnit prova den nya FlexEE Finale från Heather Moffett? Läderbom, ser ut som en vacker dressyrsadel, verkar väldigt lovande.

Men väldigt okända i Sverige?

Eller har någon här erfarenhet från nya eller gamla modeller?
 
Hade en FlexEE med läderbom. Den skönaste sadel jag ridit i. Men passade inte hästen alls. På tok för rak. Och även om det påstås den formar sig så Nix.
 
Har någon här hunnit prova den nya FlexEE Finale från Heather Moffett? Läderbom, ser ut som en vacker dressyrsadel, verkar väldigt lovande.

Men väldigt okända i Sverige?

Eller har någon här erfarenhet från nya eller gamla modeller?

Inte Finale men vanliga FlexEE och aven Vogue.
Vad vill du veta specifikt?
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Ketrawzc
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 793
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 078
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp