flygfilmer?

Sparrisen123

Trådstartare
Bomba mig med förslag på filmer som iallafall delvis utspelas i flygplan! Det behöver inte vara hela handlingen, men iallafall några minuter. Gärna med flygplatsen också... Den enda jag kommer på är den där med Jodie Foster (är det va?).
Mvh Sparrisen som tänker jobba med flygrädslan ;)
 
Sv: flygfilmer?

Om man är flygrädd är det kanske inte så bra men Flight med Denzel Washington i huvudrollen tyckte jag var en bra film!
 
Sv: flygfilmer?

Den där Tom Hanks kommer från något land som upplöses medan han flyger så han blir boende på en flygplats?

Någon där Harrison Ford är president och de är runt på Air Force One och fightas med terrorister eller nåt sånt?
 
Sv: flygfilmer?

Den första är The terminal och den andra är Air Force One. :)

Finns även:
Snakes on a plane
Die Hard (Kommer inte ihåg vilken dock)
Catch me if you can
Up in the air
The Aviator
Airplane!
Top gun
 
Sv: flygfilmer?

TV-serien Pan Am handlar om en flygbesättning på 60-talet, jättebra serie som tyvärr bara fick en säsong. Dock finns det åtminstone nån episod med nödlandning och sånt har jag för mig.
 
Sv: flygfilmer?

Passagerare 57 är en. Handlar om en flygplanskapare som de självklart måste flyga till sin destination, om jag inte minns fel. :)
 
Sv: flygfilmer?

Kan du inte åka ut på något litet flygfält (med privata plan) och vara där och titta när de flyger osv, kanske få sitta i ett avstängt plan osv osv?

De som har flygplan brukar vara väldigt glada när det kommer tjejjer som frågar saker och är intresserade, de vill gärna visa upp sina ögonstenar... :)
 
Sv: flygfilmer?

Cockpit! :D
postr_l.jpg
 
Sv: flygfilmer?

Titta vi flyger 1 och 2 torde få dig att skratta bort flygrädslan :D
Annars kan du testa Stig Helmers terapi från Sällskapsresan
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 871
Senast: skiesabove
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 412
Senast: Paddington
·
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp