Födelsedagspresenter!

BobberiBoo

Trådstartare
Jag behöver akut hjälp! Min svärmor och min svägerska har fyllt år och vi ska fira dem imorgon men mina ideer till presenter har sinat totalt!

Så hit me med ideer. Vad har ni gett till er svärmor/ svägerska/ syster/mamma/ whatever!
 
Jag behöver akut hjälp! Min svärmor och min svägerska har fyllt år och vi ska fira dem imorgon men mina ideer till presenter har sinat totalt!

Så hit me med ideer. Vad har ni gett till er svärmor/ svägerska/ syster/mamma/ whatever!
Ljus från Majas lyktor om du har någon återförsäljare i närheten.
Korg med fina kryddor, ost, choklad etc
Inramad bild på barnbarnen
 
Svärmor får alltid antingen hemgjort godis och annat pyssel eller en köpt "presentkorg" med saker som te, godis, marmelad eller annat smått och gott.
Sambons båda bröder har barn i olika åldrar och är väldigt "familjiga", så det blir oftast en familjegrej som presentkort på bio eller sällskapsspel.

Ljus från Majas lyktor om du har någon återförsäljare i närheten.
Åh! :heart
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Halcyon
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 108
Senast: Acto
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
655
Senast: Milosari
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp