Fodertråd igen...

Sv: Fodertråd igen...

Det är ju enkelt att göra eget också :) jag har just gjort en laddning med kycklinghjärta och -mage som är mycket uppskattad! Bara att dela i lagom stora bitar och torka på 100 grader i ugnen ett par timmar :)
 
Sv: Fodertråd igen...

jag vet! ;) vi gjorde kycklinghjärta för ett tag sen. Problemet - jag är världens tönt och klarar inte lukten, jag kräks! :angel: så sambon måste göra det.. å det krävs lite övertalning för han tyckte det var trist. :(
 
Sv: Fodertråd igen...

Klädnypa :angel: detta är väl fördelen med att arbeta inom äldeomsorgen, man blir rätt immun mot lukter ;) däremot luktar det vidrigt när det är i ugnen!
 
Sv: Fodertråd igen...

Jag vet att sötpotatis inte är en potatis. TOTW innehåller både sötpotatis och potatis. Åtminståne den påsen jag har hemma (smoked salmon).
 
Sv: Fodertråd igen...

Klädnypa :angel: detta är väl fördelen med att arbeta inom äldeomsorgen, man blir rätt immun mot lukter ;) däremot luktar det vidrigt när det är i ugnen!
Jag klarade inte ens att öppna förpackningen :angel: fick köra doftspray i läggan medans de var i ugnen haha. Men klädnypa ska jag prova, det har ju fungerat förut :P Fast jag skulle nog behöva blunda också..
Kunde tex. inte ge klass för att det luktade för vidrigt. VoH går för det mesta bra, tycker inte det luktar alls men ibland så står jag där och kväljs när det är någons om luktar mer än en annan. Suck. Jag skulle aldrig klara att arbeta inom äldreomsorgen! Det är precis så att jag klarar att ta upp vovves bajs liksom. Håller ändå på att kräkas ibland..suck! Vill inte att det ska vara så :( Men vette fanken vad jag ska göra för att få bort det..tänka på jordgubbar fungerar liksom inte :P
 

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 348
Senast: Stergo
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 846
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 621
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 988
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp