Födelseår på medlemmar

meodeo

Trådstartare
Har letat och letat... Kan ni inte lägga in en funktion där man kan söka medlemmarnas födelseår, månad och/eller dag? Jag vet att födelseår är valfritt men att man kan söka där medlemmen har fyllt i året kanske vore nåt. Är lite nyfiken på folk i samma ålder. Vet att man kan kolla i Kalendern men det ger ett rätt begränsad översikt .
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Fast jag tycker att charmen med Buke är just att man får möjlighet att möta människor i olika åldrar :bump:
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Jag tycker man ska fylla i sitt kön samt stad också..skulle vara obligatoriskt...Detta med stad underlättar när folk frågar om saker och ting..då måste man alltid lägga in ett inlägg: men vart bor du då ?? Samma med könet, en del användarnamn är ju ganska likt killnamn..men så är det en tjej...
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Varför då, om du vill vara anonym så ska man väl kunna slippa att fylla i ett skit info om sig själv.
Bara för att någon skulle kunna tycka det var jobbigt att fråga efter info OM någon lägger ett inlägg där det skulle vara relevant och om de har missat skriva den infon... hur ofta händern det egentligen, är det så ofta så det blir så mycket jobb för dig att svara på de frågorna så det verkligen borde vara obligatoriskt att fylla i var man bor?
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Nu handlar det inte om att det SKA skrivas in, jag vill kunna söka bland dem som HAR lagt in födelseår under profilinfon.
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Det var iofs inte dig jag svarade...:crazy:
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Jaha och?? då för inte jag skriva att jag tycke du har fel som TYCKER att det ska vara OBLIGATORISKT och att det finns en del som vill vara helt anonyma.
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Mynta2 skrev:
Detta med stad underlättar när folk frågar om saker och ting..då måste man alltid lägga in ett inlägg: men vart bor du då ??

I 95% av fallen bor de i Stockholmsregionen :rofl:

Dom har för det mesta ingen aning om att det finns något Sverige öht utanför deras område :angel:
 
Sv: Födelseår på medlemmar

Ge er nu!!! :eek: Det var inte det frågan gällde! Frågan var riktad mer till dem som "sköter" forumet!

meodeo skrev:
Kan ni inte lägga in en funktion där man kan söka medlemmarnas födelseår, månad och/eller dag?
 
Sv: Födelseår på medlemmar

A_K_N skrev:
I 95% av fallen bor de i Stockholmsregionen :rofl:

Dom har för det mesta ingen aning om att det finns något Sverige öht utanför deras område :angel:


Helt sant.. och blir lika förvånade varje gång någon frågar.... :crazy:
 
Sv: Födelseår på medlemmar

A_K_N skrev:
I 95% av fallen bor de i Stockholmsregionen :rofl:

Dom har för det mesta ingen aning om att det finns något Sverige öht utanför deras område :angel:

Menar du staden nollåtta med förorten sverige??? :devil: ;)

AM
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 978
Senast: Wille
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 093
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 237
Senast: manda
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 405
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp