Bukefalos 28 år!

Förändras när man blir kär...

Twihard

Trådstartare
Oooh jag är såååå kär! :D extremt kär och jag har aldrig varit det förut. Jag tänker på honom hela tiden. Jag har aldrig varit riktigt mode intresserad eller sminkintresserad men nu går jag och letar sminkvideos för hur jag lär mig, snygga underkläder och tänker mer på vilka bilder jag lägger upp på sociala sajter.

Jag tänker hela tiden på hur mycket jag vill röra vid hans kind, dra handen genom hans hår...

Men, det finns ett krux.
Jag vet inte hur man gör, aldrig varit lär förut... Jag har inte vågat visa mina känslor och de dök lämpligt nog upp hans sista vecka i Sverige. jag visste att han skulle flytta till Miami innan jul. Att det är orimligt på flera sätt. 1. Vi är på varsin sida om planeten. 2. Jag är inte hans typ och inget snygg eller rolig. Ärligt. 3. Vi är på olika nivåer i livet.

Han är enormt snygg, har många tjejer efter sig... vi kommer inte ses på ett år. :(

Men tillbaka till frågan. Förändras man såsom jag när man är kär? :)
 
Så blev jag när jag var yngre :) i mitt fall handlade det om att jag ville känna mig mer självsäker och snygg. Därför blev jag plötsligt mer noggrann med hur jag såg ut mm.
Numera har jag förstått att jag absolut inte orkar med att hålla den fasaden uppe och är betydligt mer självsäker. Så skönt! Nu blir jag inte alls sådan, visst kan man vilja göra sig extra fin inför att man ska ut och äta eller något. Men blir det att man träffas spontant går jag osminkad i mjukiskläder som jag gör för det mesta :D
De är trots allt mig som person den andra ska fastna för, inte en fasad jag försöker sätta upp. Sen ger väl utseendet insidan en chans säger man ju. Men som sagt, ibland snoffsar man ju till sig. Men det är inte så att jag känner att jag behöver tänka på vilka bilder jag lägger upp eller känner att jag vill sminka mig oftare :)
 
Oooh jag är såååå kär! :D extremt kär och jag har aldrig varit det förut. Jag tänker på honom hela tiden. Jag har aldrig varit riktigt mode intresserad eller sminkintresserad men nu går jag och letar sminkvideos för hur jag lär mig, snygga underkläder och tänker mer på vilka bilder jag lägger upp på sociala sajter.

Jag tänker hela tiden på hur mycket jag vill röra vid hans kind, dra handen genom hans hår...

Men, det finns ett krux.
Jag vet inte hur man gör, aldrig varit lär förut... Jag har inte vågat visa mina känslor och de dök lämpligt nog upp hans sista vecka i Sverige. jag visste att han skulle flytta till Miami innan jul. Att det är orimligt på flera sätt. 1. Vi är på varsin sida om planeten. 2. Jag är inte hans typ och inget snygg eller rolig. Ärligt. 3. Vi är på olika nivåer i livet.

Han är enormt snygg, har många tjejer efter sig... vi kommer inte ses på ett år. :(

Men tillbaka till frågan. Förändras man såsom jag när man är kär? :)
Nej, inte jag iaf :)
 
Jag är inte så glad som du när jag är olyckligt kär, men om det är besvarat blir jag lätt lite psykotisk, ja.
 
Tro mig, såå glad är jag inte. Det varvas med tårar skratt och ångest. Men försöker bearbeta det :)
 
Men du ... om du ändå inte tycker att det finns någon chans, varför överhuvudtaget gå ner dig i förälskelsen?
 
Du får ursäkta om det låter hårt, men gör något annat då. Titta inte på tutorials och leta inte efter snygga underkläder ("för honom"), tänk på annat. Starta ett projekt, läs en ny bok, träffa kompisar eller vad som.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 897
Senast: cassiopeja
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 894
Senast: Twihard
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 335
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 660
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp