Bukefalos 28 år!

Första utställningen

Kilauea

Trådstartare
Kanske en onödig tråd, men jag vill dela med mig.
Det var i och för sig bara en mindre inofficiell utställning, dock med drygt 100 startande.
Utomhus, jättebra väder och en bra övning för både mig och lagotton. Hon fick BIR-valp men hon var ensam i sin klass :angel: . Men vi fick ett HP i alla fall!!!
Jättestolt över henne, men hon verkade tycka det var ganska kul också. Gissa om hon var trött sen....
 
Sv: Första utställningen

hemlig skrev:
Kanske en onödig tråd, men jag vill dela med mig.
Det var i och för sig bara en mindre inofficiell utställning, dock med drygt 100 startande.
Utomhus, jättebra väder och en bra övning för både mig och lagotton. Hon fick BIR-valp men hon var ensam i sin klass :angel: . Men vi fick ett HP i alla fall!!!
Jättestolt över henne, men hon verkade tycka det var ganska kul också. Gissa om hon var trött sen....

Ja du ojoj det är slitsamt för hunden på utställning ;) Farin brukar vara helt slut när vi är klara. puh
 
Sv: Första utställningen

Vad kul :) Vart var det någonstans?

Förresten, var du på ringträning förra tisdagen i Vasaparken? Såg en brun lagotto där. :)
 
Sv: Första utställningen

Det var på Sala BK.
Hm, ja, det var nog jag och min lilla fröken det....stod du bredvid en brun staffe??
 
Sv: Första utställningen

Spännande....första glimten jag fått av en bukefalist... :D
 
Sv: Första utställningen

Hehe :)
Jag trodde inte att det var du, lagottos verkar ha blivit så himla vanliga! Eller kanske inte vanliga, men jämfört med förut.

Var du där nu i tisdags också? Selma var inte alls på bra humör så jag hade ögonen på henne hela tiden och hann inte se mig omkring vad det var för andra hundar där. :p
 
Sv: Första utställningen

I helgen ställdes min hund ut för första gången, han fick också ett hp. Nu är jag lite efter i allt som handlar om utställning, så vad menas egentligen med hederspris? :confused:
 
Sv: Första utställningen

Det är något som lovande valpar/unghundar får. :)
Och "välbevarade" veteraner.
 
Sv: Första utställningen

Kul att ni fick HP....känns alltid trevligt att få då domaren ju inte behöver dela ut det (eller nåt annat egentligen) om han/hon inte vill.
Vad har du för ras?
 
Sv: Första utställningen

Grattis :)

Min lilla vovve blev också BIR med HP på sin första utställning, det var bara han och en skranglig liten tik i den klassen :p Men jag var så stolt över honom i alla fall :love: :D (han är 5 år nu).
 

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 857
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 054
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: sorbifolia
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 735
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp