Fönstervräda med virrvarrmönster

FadeAway

Trådstartare
Finns det ännu? Eller är det bara bänkskivor? Leta secondhand är sådär aktuellt jag bor i obygden och mina fönster är inte standardmått .
 
Beroende på hur mycket pengar du vill lägga...

Det går att beställa. Jag har nya måttbeställda bänkskivor med virrvarr. Köpte från köksfirman i bygden.
Helas köket levde upp!
 
Är det ok att fråga vart du köpte dom?
Vi kan väl säga så att de kommer från en kökstillverkare som finns lokalt men har sin prestige-butik i huvudsstaden.

Jag tror att du kan hitta kökstillverkare lite varstans i landet. Större eller mindre. På min lilla ort finns två en stor och en liten.

Den här listan är nog itne alldeles aktuell men kan ge en fingervisning om hur många de är
https://www.hus.se/kokstillverkare/
 
Vi kan väl säga så att de kommer från en kökstillverkare som finns lokalt men har sin prestige-butik i huvudsstaden.

Jag tror att du kan hitta kökstillverkare lite varstans i landet. Större eller mindre. På min lilla ort finns två en stor och en liten.

Den här listan är nog itne alldeles aktuell men kan ge en fingervisning om hur många de är
https://www.hus.se/kokstillverkare/

Så ungefär vilken kökstillverkare som helst? Tack för svar :)

(jag hoppas det framgår av min smiley, men om inte så är jag genuint glad med ditt svar)
 
Beroende på hur mycket pengar du vill lägga...

Det går att beställa. Jag har nya måttbeställda bänkskivor med virrvarr. Köpte från köksfirman i bygden.
Helas köket levde upp!

Helst så lite som möjligt. Annars känns det som att jag behöver byta bänkskivor samtidigt och då måste jag även höja köksbänkar samt diskho.
 
Helst så lite som möjligt. Annars känns det som att jag behöver byta bänkskivor samtidigt och då måste jag även höja köksbänkar samt diskho.
Jag skulle tagit mått och begärt offert :)

Misstänker att det skiljer rätt ordentligt mellan olika tillverkare. Samt på vilken kant du väljer.
 

Liknande trådar

Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
584
Senast: Otherside
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 701
Senast: lingonben
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 814
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp