For Feeling avkommor?

Sv: For Feeling avkommor?

Inte den jag vill ha va!?;)
Har fått inse min plånboks begränsningar och vänta nån månad till innan jag tar hem nån ny unghäst:cool:
Mina förhoppningar är att Ingen ska bli intresserad av denna pålla så hon finns kvar men risken är nog rätt liten....
 
Sv: For Feeling avkommor?

Inte den jag vill ha va!?;)
Har fått inse min plånboks begränsningar och vänta nån månad till innan jag tar hem nån ny unghäst:cool:
Mina förhoppningar är att Ingen ska bli intresserad av denna pålla så hon finns kvar men risken är nog rätt liten....

SORRY :angel: men det verkar som din tilltänkta häst står i mitt stall nu. Hon är underbart härlig, så där gick du misste om en pärla. Men lycka till framöver i ditt letande, det finns fler bra unghästar. Vad har du för tankar nu, vad letar du efter här näst? Det finns fler salu hästar hos denna uppfödare. Även FF avkomma en hingstunge
 
Sv: For Feeling avkommor?

knapplån

Inte för att jag har tänkt å sälja min lilla goding, men undrar hur eftertraktat FF avkommorna är? Alltså om de är lättsålda? Någon som vet? Men som sagt ska inte sälja men är nyfiken
 
Sv: For Feeling avkommor?

Vi har en FF åring i stallet jag står i, Amiral-Figaro ligger bakom. Jämfört med de tre andra ettåringarna i stallet är han den coolaste, men heller inte slö utan vaken och nyfiken. Mamman har lämnat några hästar av det något piggare slaget innan, och hon är själv en ganska tuff dam, så jag tror att det coola kommer från fädernet.

Här är en film på honom när han var ca 8 månader http://www.dropshots.com/Horses2#date/2006-12-21/15:13:17

å vilken snygging :love:
 
Sv: For Feeling avkommor?

SORRY :angel: men det verkar som din tilltänkta häst står i mitt stall nu. Hon är underbart härlig, så där gick du misste om en pärla. Men lycka till framöver i ditt letande, det finns fler bra unghästar. Vad har du för tankar nu, vad letar du efter här näst? Det finns fler salu hästar hos denna uppfödare. Även FF avkomma en hingstunge


Chill out?
Lycka till! Avis blir jag...
Ska du visa henne som 3åring i vår?

Vi vart nere i skåne i måndags och skulle titta på henne efter att min man kollat på en bil där nere men efter bilkollen så körde allting ihop sej och vi fick köra direkt hem...

Letar efter en 2åring,hbl,hoppinriktad,sto...
alt. d-ponny...
 
Sv: For Feeling avkommor?

Chill out?
Lycka till! Avis blir jag...
Ska du visa henne som 3åring i vår?

Vi vart nere i skåne i måndags och skulle titta på henne efter att min man kollat på en bil där nere men efter bilkollen så körde allting ihop sej och vi fick köra direkt hem...

Letar efter en 2åring,hbl,hoppinriktad,sto...
alt. d-ponny...

Ja så det kan bli ;) det är inte det lättaste det här med att leta häst. Är de inte fel kön så ar det fel storlek, fel inriktning, fel lynne el fel... ja listan kan göras hur lång som helst. Att leta häst denna tid på året är positiv på det viset att det finns en del att välja på, när de flesta ska in från betet. :o
Jo vi har tänkt att visa på 3 års test
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: For Feeling avkommor?

Har precis lärt mig lägga ut bilder och tog lite kort igår så jag lägger in en bild på min Fabian e.For Feeling ue.Inheritance xx. Han är född 05.
14612864.jpg
 
Gammal tråd men jag har en nyinköpt forfeeling avkomma. Starkt psyke men lite knepig. Hoppar fint och bra men psyket är ju si sådär... men älskar att arbeta!
 
Sv: For Feeling avkommor?

Jag har en fölunge på 4½månad efter For Feeling. Han är Super mysig! Total orädd fast ändå vaken och otroligt social. Han finner sig i det mesta, såsom att ha flughuva, täcke (haft regntäcke på honom 1gång och det var inga problem), åka transport, lyfta på hovar, leda osv.

Fick klass 1 på honom på fölvisningen, 45 p. Han är dessutom ett litet matvrak som älskar kraftfoder, 5åringen är lite trött på honom då han ständigt ska i hennes hink å försöka sno hennes mat.

Han mamma är efter Bellini och innan jag valde att betäcka henne så var det allt några som sa att FF och Bellini kan nog bli skarpt, så det återstår att se den dagen Mini är så stor att man ska rida honom. Men som föl är han helt enkelt underbar!
Hur har du fått tag i sperma från FF?Kollade denna säsongen men jag hittade INGET om honom!
 
Gammal tråd men jag har en nyinköpt forfeeling avkomma. Starkt psyke men lite knepig. Hoppar fint och bra men psyket är ju si sådär... men älskar att arbeta!
Jag har sett två. Helt olika i typ och utseende, helt olika möderne. Gemensamt är att de hoppar bra, men saknar självförtroende i hoppningen. Väldigt lätt att tappa modet och tror inte alls på sig själva, särskilt i tävlingssammanhang. Inte tittiga, men överförsiktiga.
 

Liknande trådar

Avel Ja, som rubriken sager, behover jag hjalp att spåna på bra hopphingstar som vi vet lamnar bra ridbarhet och avkommor som ar latta att...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 990
Senast: LucyShow
·
G
Avel Jag har ett Fux (något stickelhårig)sto på ca 166 imkh. Hon är E: Beach Boy- Zeus U: Pans Kaprifol- Kaliber-Utrillo Helt...
2
Svar
38
· Visningar
4 313
Senast: Galopphopp
·
W
Avel Har ingen vidare koll på hur stor en "normal" två åring är, någon som kan gissa på eller vet om en två åring som är 158 cm nu (född 07)...
2
Svar
28
· Visningar
3 580
Senast: Witzippa
·
Avel Hur vanligt är det överhuvudtaget? Funderat på det efter att jag läst hemmahos reportaget om Quaterback...
Svar
8
· Visningar
1 989
Senast: GiG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp