Förhistoriskt DNA avslöjar hundens ursprung.

Intressant, men jag får onda vibbar av delen om hur siberian husky och grönlandshundar är "mer varg" än andra raser... Blir det vida läst undrar jag vilka deras valpköpare blir framöver... :cautious:
 
Intressant, men jag får onda vibbar av delen om hur siberian husky och grönlandshundar är "mer varg" än andra raser... Blir det vida läst undrar jag vilka deras valpköpare blir framöver... :cautious:
Har inte det varit "känt" länge? Jag visste iaf om det, framförallt gällande grönlandshund.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Barrow
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 065
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Hade varit intressant att se vad ni ger era hundar för foder och tillskott? Skriv gärna om ras, ålder och vikt Gärna bilder
2 3
Svar
57
· Visningar
6 212
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
30
· Visningar
2 675
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp