Forumet har uppdaterats

Jag har precis genomfört en uppdatering av forumet till senaste version.
Det handlar om lite buggrättningar och förhoppningsvis en liten uppsnabbning av den avancerade editorn (skrivrutan).
Skriv gärna om något inte verkar fungera som det skall eller om ni märker några förbättringar.
 
Jag har INTE blivit utslängd ikväll :D

Det har fungerat BÄTTRE ÄN MIDSOMMAR DAGEN, som var bättre än på mycket mycket länge :D
 
Jag har precis genomfört en uppdatering av forumet till senaste version.
Det handlar om lite buggrättningar och förhoppningsvis en liten uppsnabbning av den avancerade editorn (skrivrutan).
Skriv gärna om något inte verkar fungera som det skall eller om ni märker några förbättringar.
 
Har layouten ändrats nyligen? Jag tycker annonserna blivit rörigare och saknar bla möjligheten att filtrera på sitt eget län.
 
Jag har samma problem som gjorde att jag till slut gav upp Buke. Sidan tar lång tid att laddas för mig vilket iofs kan ha att göra med att jag kanske har långsamt nätverkskort, men framför allt går det bara att skriva med en mycket långsam pekfingervals och alla tryckningar registreras inte. I varje mening måste jag upprepa samma tangent, som om det är skit i tangentbordet. Explorer 11 kör jag, har inte detta problem annars. Pop-up reklamen i texterna verkar ha försvunnit i alla fall, nu kan jag iaf läsa trådar utan att bli tokig redan där ;).
 
Om du haft popup-reklam i texterna tyder detta på att du har eller möjligen haft någon form av virus/trojan/adware, detta skulle mycket väl även kunna påverka den upplevda snabbheten.
 
Förändringen av radannonssidorna skedde i höstas så det är inget som har ändrats nu, det skall finnas en specifik tråd om detta här inne under Om Bukefalos. Hittade den:
http://www.bukefalos.com/threads/nytt-radannonssystem.1280763/

Söka på län kan man göra genom att klicka i sökrutan uppe till höger och sedan välja län.

Jag måste göra ngt fel, klickar en gång
Förändringen av radannonssidorna skedde i höstas så det är inget som har ändrats nu, det skall finnas en specifik tråd om detta här inne under Om Bukefalos. Hittade den:
http://www.bukefalos.com/threads/nytt-radannonssystem.1280763/

Söka på län kan man göra genom att klicka i sökrutan uppe till höger och sedan välja län.
 
Kan det vara någon cookie-blockerare, privat surfning, säkerhetsprogram som ställer till det? För mig fungerar det som det skall.
Vet inte, men ska inte vara någon coockie-blockerare eller privat surfning. Kommer rätt om jag bara uppdaterar sidan, men inte om jag trycker på knappen för första olästa
 
När jag får upp buke så funkar inte FB alls utan beter sig konstigt men när jag stänger ner buke så fuknar fb igen !
 
Det går inte att scrolla från mobilen om fingret är och scrollar över en annons.. Annonsen är typ immun mot scrollning :confused: Går det att ändra så det går att scrolla?
 
Som tillägg till ovan: om en rullmeny fälls ut över annonsen och man trycker på en länk så öppnas annonsen istället. Bara vid mobilsurf.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Nahar
·
Bukefalosnyheter Det handlar nog framförallt om buggrättningar och förhoppningsvis lär ni inte märka några direkta skillnader. Om ni hittar något som...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp